خبرگزاری کار ایران

رئیس بیمارستان آیت الله خوانساری اراک:

بیمارستان خوانساری بیماران کرونایی پذیرش نمی‌کند/ بیمارستان به روال قبل تنها به درمان بیماران سرطانی اختصاص دارد

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۴۴۱۸

رئیس بیمارستان آیت اله خوانساری اراک گفت: در حال حاضر در بیمارستان آیت اله خوانساری پذیرش هیچگونه بیمار کرونایی دیگر انجام نمی شود و تمام بیماران کرونایی که در بخش‌های عادی بستری بودند، ترخیص شده اند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، آذین احمری افزود: البته بیماران کرونایی که از روزهای پیشین در مگا ICU این بیمارستان بستری شده اند، تحت مراقبت قرار دارند و هنگام بازگشت سلامتی کامل به این بیماران، این بخش نیز به حالت عادی باز می‌گردد.

وی ادامه داد: بیمارستان آیت الله خوانساری به روال عادی ارائه خدمت رسانی به مددجویان سرطانی بازگشته است. بخش‌های بستری این بیمارستان پس از ضدعفونی و گندزدایی به حالت عادی بازگشته و پذیرش بیماران مبتلا به نارسایی‌های خونی و سرطان انجام می‌شود.

رئیس بیمارستان آیت الله خوانساری اراک اظهار داشت: قطع شدن برق یک استرس بزرگ برای مراکز درمانی است. چنانچه ژنراتورهایی که برای قطعی برق در نظر گرفته شده درست و مناسب عمل نکنند، خسارات جبران ناپذیری برای بیماران به همراه دارد.

احمری تصریح کرد: قطعی برق علاوه بر خسارت جانی، باعث ایجاد خسارت‌های مالی فراوانی نیز به مراکز درمانی می شود، چرا که نوسانات برق باعث آسیب به تجهیزات گران قیمت بیمارستانی شده و همچنین در انبارهای دارویی، بسیاری از داروهای گرانقیمت و یخچالی به دلیل قطعی برق و با تغییر دما، کارایی خود را از دست می دهند. در این راستا نیاز است تدابیر ویژه ای در این خصوص اندیشیده شود. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز