خبرگزاری کار ایران

مسئول ستاد رئیسی در خراسان رضوی:

رکورد مشارکت را در انتخابات ۱۴۰۰ خواهیم زد/ انتخابات ،جنگ تمام عیار برای اعلام اقتدار در برابر بدخواهان است

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۴۲۹۱

مسئول ستاد مردمی رئیسی در خراسان رضوی گفت: با توجه به آسیب شناسی دوره قبل پیش بینی می شود که در مناطقی غیرمرکز شهرها مشارکت ۹۰ درصدی را داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، سید هادی طباطبایی، مسئول ستاد ابراهیم رئیسی در خراسان رضوی در این باره اظهارداشت: اولویت اول ما مشارکت حداکثری است و در این شرایط خاص بر کسی پوشیده نیست؛ انتخابات تنها یک صحنه و گزینش نیست بلکه جنگ تمام عیار برای اعلام اقتدار جمهوری اسلامی ایران در برابر امریکا و سایر بدخواهان است.

وی افزود: با تمام توان از ریاست جمهوری  رئیسی حمایت می کنیم و امیدواریم که همچنان در انتخابات ریاست جمهوری گذشته که مردم خراسان رضوی نقش موثری و قابل توجهی نسبت به وی داشتند در این دوره نیز با همت خود سرنوشت کشور را به گونه ای رقم بزنند که شاهد شوری عظیم در سرنوشت کشور به سوی افقی امیدوار کننده باشیم.

طباطبایی تصریح کرد: رئیسی به عنوان کاندیدای مستقل در انتخابات حضور پیدا کرد و شعار ایران قوی را مطرح کرد، بنابراین هر کسی که دلسوز کشور است و عشق به ایران دارد در این انتخابات باید پای کار بیاید و ما با این هدف ستادهای مردمی رئیسی را در استان خراسان رضوی فعال کردیم تا شاهد حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای باشیم از طرفی کاندیدای مورد نظرمان را بر اساس دانش ، تجربه و کارآمدی به عنوان اصلح به مردم معرفی می کنیم و در این راستا به سئوالات مردم در خصوص مأ موریت‌ها، کارنامه، برنامه ها و شبهات مربوط به وی پاسخ می دهیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز