خبرگزاری کار ایران

مدیر کل ورزش و جوانان استان وعده داد؛

تبدیل ورزشگاه ۱۵ خرداد کرمانشاه به یکی از پیشرفته‌ترین مجموعه های ورزشی کشور

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۴۲۰۱

مدیر کل ورزش و جوانان استان در دیدار امروز هیأت مدیره انجمن ورزشی نویسان استان کرمانشاه گفت: مجموعه ورزشی ۱۵۰۰۰ نفری پانزده خرداد یکی از بهترین مجموعه های ورزشی کشور خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا از کرمانشاه ، نشست هیأت مدیره انجمن ورزشی نویسان استان کرمانشاه ، امروز یکشنبه نهم خرداد ماه با صابر رحیمی مدیرکل پرتوان ورزش و جوانان استان کرمانشاه برگزار شد، وی اظهار کرد: این مجموعه در آینده نه چندان دور یکی از بهترین فضاهای ورزشی در سطح شهر کرمانشاه خواهد شد.

رحیمی اضافه کرد: پیست استاندارد کانوپولو با تمام شاخص‌های بین المللی و رقابتی در زمینی به مساحت ۵۰ در ۴۰ متر مربع در مجموعه ورزشی ۱۵۰۰۰ نفری پانزده خرداد در حال احداث است.

مدیر کل ورزش و جوانان از احداث پیست دوچرخه سواری ، اسکیت ، اسکواش و گلف هم خبر داد و گفت: با توجه به ویروس کرونا و وضعیت نامطلوب روحی روانی به دنبال رشته های نشاط آور برای جامعه هستیم.

رحیمی عنوان کرد: زیر ساخت های ورزشی از نقطه صفر مرزی تا غرب و شرق استان را افتتاح و به بهره برداری رسانده اینم ، این امر محقق نمی شد مگر با همدلی و همکاری همکاران در اداره ورزش و جوانان استان کرمانشاه.

وی افزود: پروژه آقاجان در محله حاشیه نشین با قراردادی ۳ ساله جهت تکمیل پروژه در مدت ۸ ماه به مرحله افتتاح رسیده که بزودی با حضور وزیر محترم نفت افتتاح خواهد شد.

در ادامه این نشست فاطمه احمدیان رئیس هیات مدیره انجمن ورزشی نویسان استان نیز ضمن ارائه گزارشی از عملکرد فعالیت سه ماهه این انجمن، گفت: خبرنگاران و بویژه خبرنگاران ورزشی نویس از سخت کوش ترین اقشار جامعه هستند که علیرغم همه تلاش هایی که برای توسعه فرهنگ ورزش و ارتقاء سلامت جامعه دارند تاکنون زحمات آنها چندان دیده نشده و مورد حمایت قرار نگرفته اند که در این راستا پیگیری هایی را از طریق اداره کل ورزش و جوانان و سایر دستگاه ها خواهیم داشت تا حمایت هایی برای آنها جذب کنیم.

رئیس انجمن ورزشی نویسان استان کرمانشاه، از مدیر کل ورزش و جوانان استان خواست تا به منظور قدردانی از زحمات خبرنگاران ورزشی نویس ورودی اماکن ورزشی برای آنها رایگان شود.

مسعود اسماعیلی نایب رئیس اول انجمن ورزشی نویسان استان نیز در ادامه پیشنهاد برگزاری جشنواره مطبوعاتی ورزشی را برای خبرنگاران ورزشی نویس استان داد و اعلام کرد: سالهاست که جای خالی چنین جشنواره هایی در ورزش استان احساس می شود.

مهدی حشمتی عضو هیات مدیره انجمن ورزشی نویسان استان نیز ضمن اشاره به حمایت هایی که اداره کل ورزش و جوانان استان همواره از خبرنگاران ورزشی داشته، خواستار تداوم این حمایت ها شد.

مریم قوی دیگر عضو انجمن ورزشی نویسان استان کرمانشاه نیز در این دیدار اعلام کرد: خبرنگاران ورزشی نویس استان در حوزه کاری خود مشکلات زیادی دارند که امیدواریم با حمایت مسئولان قدم هایی را برای حل بخشی از این مشکلات برداریم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز