خبرگزاری کار ایران

پاتک ضربتی پلیس برای کشف ۱۶۰ دستگاه استخراج ارز دیجیتال در مشهد

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۳۸۸۳

جانشین فرمانده انتظامی استان از عملیات ضربتی پلیس امنیت عمومی و فرماندهی انتظامی مشهد برای کشف ۱۶۰ دستگاه استخراج ارز دیجیتال خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد ، سردار ابراهیم قربان زاده گفت: با توجه به اهمیت ماموریت مقابله با استفاده از دستگاه های استخراج ارز دیجیتال که خسارت و صدماتی به شبکه برق شهری وارد می کند دستورات لازم صادر و تیم های پلیس امنیت عمومی خراسان رضوی و فرماندهی انتظامی مشهد تحقیقات خود را در این باره آغاز کردند.

وی افزود: تیم های پلیس امنیت عمومی استان با اقدامات گسترده اطلاعاتی ۴ ساختمان در حاشیه شهر مشهد که استخراج ارز دیجیتال در آن صورت می گرفت را با همکاری کارشناسان شرکت برق و صمت مشهد شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی به طور ضربتی این محل ها که در حاشیه شمالی و شرقی مشهد بود را پاک سازی کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی خاطرنشان کرد: پلیس امنیت عمومی در این عملیات ۱۶۰ دستگاه استخراج ارز دیجیتال را کشف و پرونده را برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی داد.

این مقام انتظامی گفت: تیم های کلانتری خواجه ربیع و ماموران انتظامی بخش رضویه نیز در این عملیات گسترده با شناسایی و پاکسازی ۲ ساختمان ۲۰ دستگاه استخراج ارز دیجیتال کشف و با دستورات تخصصی مقام قضایی اقدامات قانونی در این رابطه به عمل آمد.

جانشین فرمانده انتظامی استان با تشکر از همکاری شهروندان با پلیس تاکید کرد: تامین نظم و امنیت و دفاع از حقوق مردم تکلیف خطیر پلیس خدمتگزار است و خوشبختانه  در استان خراسان رضوی به پشتوانه همکاری سرمایه های اجتماعی شاهد ارتقاء نظم و امنیت هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز