خبرگزاری کار ایران

پوشش رایگان 800 قزوینی توسط صندوق بیمه اجتماعی در استان قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۳۶۱۵

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان قزوین گفت: با جذب بودجه و حمایت خیرین 800 نفر در استان قزوین به مدت یک سال به طور رایگان از صندوق بیمه اجتماعی بهره‌مند شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، سید محمود عرب بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران درباره تعداد بیمه شدگان در صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر گفت: صندوق بیمه اجتماعی استان قزوین در سال جاری در سطح کشور سهمیه تکلیفی را به طور فرا برتر انجام داده و عملکرد بسیار عالی داشته و 100 درصد بیشتر از سهمیه تکلیفی بیمه شده داشتیم.

مدیر عامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان قزوین افزود: تامین اجتماعی استان جزء واحدهای برتر کشور است و با توجه به وجود شهرک‌های صنعتی در استان قزوین اکثر افراد، تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی بوده و جامعه هدف ما را در برمی‌گیرد.

عرب درباره افراد تحت پوشش بیمه صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر گفت: سهمیه تکلیفی استان در سال گذشته سه هزار و ۷۴۱ نفر بوده که طی فعالیت‌های اخیر افراد تحت پوشش به  شش هزار و ۳۰۰ نفر رسید که دو برابر سهمیه تکلیفی است.

مدیر عامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان قزوین ابراز کرد: پرداخت حق بیمه افراد بین 32 هزار و ۵۰۰ و  ۹۵ هزار تومان در ماه متغیر است، در راستای حمایت از افراد بی بضاعت روستایی ۲۰۰ میلیون تومان هزینه از سازمان برنامه و بودجه جذب و در اختیار واحد ترویج جهاد کشاورزی و تهران قرار گرفت و در نتیجه ۶۰۶ نفر از افراد در سطح استان آموزش داده شده و به مدت یک سال تحت پوشش بیمه رایگان قرار گرفتند.

وی افزود: همچنین با حمایت خیرین نیز تعدادی از افراد تحت پوشش قرار گرفته و در مجموع بالغ بر ۸۰۰ نفربه طور رایگان از صندوق بیمه اجتماعی بهره‌مند شدند.

این مسئول عنوان کرد: صندوق بیمه اجتماعی یک فرصت طلایی برای روستائیان، کشاورزان، عشایر، قالیبافان و ساکنین شهرهای زیر 20 هزار نفر است و افراد جامعه هدف با پرداخت سالی یک بار حق بیمه می‌توانند از مزایای صندوق بهره‌مند شوند.

عرب در خصوص بیمه کشاورزان، روستائیان و عشایر گفت: این بیمه مخصوص سرپرست خانوار نیست و تک تک افراد خانوار می‌توانند در آن عضو شوند؛ ضمن اینکه به افراد دو برابر پرداختی خود توسط دولت یارانه بیمه‌ای دریافت می‌کنند و در آن امکان نقل و انتقال بیمه‌ای نیز وجود دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز