خبرگزاری کار ایران

معاون فرماندار شیراز خبر داد:

تشکیل تیم‌های نظارت بر تبلیغات کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری و شوراها

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۳۵۳۷

رئیس کمیته نظارت بر تبلیغات انتخابات ریاست‌جمهوری و شوراهای شهرستان شیراز گفت: تیم‌های نظارت بر تبلیغات کاندیداهای هر دو انتخابات در این شهرستان تشکیل و کار پایش مستمر فعالیت‌های انتخاباتی آغاز شده است و تا پایان فرآیند انتخابات ادامه خواهد داشت.

به گزارش ایلنا عبدالرسول حقیقی در جمع اعضای کمیته نظارت بر تبلیغات انتخاباتی شهرستان شیراز گفت: برای اتخاذ تمهیدات پیشگیرانه، با هدف جلوگیری از وقوع جرایم انتخاباتی، ۲۲ تیم نظارتی متشکل از نمایندگان شهرداری های مناطق یازده گانه و نیروی انتظامی با نظارت نماینده دادستانی کار رصد تبلیغات انتخاباتی را در شهر شیراز دنبال خواهند کرد.

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری شهرستان شیراز، تاکید کرد: ۱۸ تیم نظارتی در دیگر نقاط  این شهرستان از قبیل صدرا، داریون و خان زنیان نیز تشکیل شده است؛ همچنین بخشداری های مرکزی و ارژن نیز اقدامات لازم برای نقاط روستایی را برنامه ریزی کرده و در دست اجرا دارند. 

این مقام مسئول با اشاره به اینکه تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری از هفتم خرداد ماه آغاز شده است، اضافه کرد: تبلیغات کاندیدا های شورای اسلامی شهر و روستا از تاریخ بیستم خرداد ماه مجاز خواهد بود و مهلت قانونی تبلیغات برای هر دو انتخابات در ۲۷ خرداد ماه و ۲۴ ساعت مانده به زمان شروع رسمی انتخابات، به پایان خواهد رسید. 

حقیقی با تاکید بر اینکه معرفی کاندیدا‌ها و ایجاد شور و فضای سالم انتخاباتی از کارکرد های تبلیغات است، افزود: آگاهی بخشی، توجیه و ارشاد تشکل ها، احزاب، گروه ها، ستادهای تبلیغاتی و اشخاص حقیقی و حقوقی با هدف باز دارندگی از تخلفات تبلیغاتی، از جمله برنامه های تیم های نظارت بر تبلیغات انتخابات است. 

معاون فرماندار شهرستان شیراز خاطرنشان کرد: جمع آوری بنرهای تبلیغاتی غیر مجاز، اعلام تخلفات تبلیغاتی به همراه تحویل مدارک و مستندات به ستاد پیشگیری از وقوع جرم و جمع آوری مستندات از دیگر وظایف تیم های گشت تبلیغات است. 

رئیس کمیته نظارت بر تبلیغات کاندیدا‌های سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستای شهرستان شیراز با بیان اینکه رعایت نظم و عدالت در تبلیغات بسیار حائز اهمیت است، بیان کرد: باید فضایی ایجاد کنیم تا تمام کاندیدا ها از فرصت برابر در عرصه تبلیغات برخوردار باشند. 

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری شهرستان شیراز خاطرنشان کرد: با اعمال محدودیت های سخت گیرانه توانستیم از وضعیت قرمز کرونایی پیک چهارم خارج شویم از این رو در موضوع تبلیغات انتخابات باید تمامی دستورالعمل های بهداشتی و فاصله گذاری های اجتماعی رعایت شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز