خبرگزاری کار ایران

رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان مطرح کرد؛

برگزاری انتخابات الکترونیکی در ۲ شهر استان اصفهان

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۳۴۷۵

رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان گفت: سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی در شهرهای اصفهان و شاهین شهر به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا از اصفهان، حیدر قاسمی افزود: مراحل و فرآیند انتخابات از حدود سه ماه گذشته در ستاد انتخابات، فرمانداری‌ها و بخشداری‌های استان شروع شده و در دست انجام و همه مراحل تا امروز بر اساس تقویم و زمانبندی پیش رفته است.

وی اظهار داشت: تعرفه‌ها و اقلام انتخاباتی با هماهنگی انجام شده از تهران منتقل شده است و بین ۲۴ شهرستان که ۵۲ بخش را هم در بر می‌گیرد، توزیع و در مخازن مربوطه قرار داده شد.

رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان با اشاره به توزیع تعرفه‌های سه، پنج، هفت، ۹ و ۱۳ نفره بیان کرد: تعرفه‌های سه و پنج نفره مربوط به شوراهای اسلامی روستا و تیره‌های عشایری و تعرفه‌های پنج، ۹ و ۱۳ نفره مربوط به انتخابات شوراهای شهرهای استان اصفهان است.

وی اضافه کرد: هماهنگی‌های لازم با هیات‌های نظارت هم انجام شده و همه فرمانداران و بخشداران در استان اصفهان از آمادگی لازم برای برگزاری انتخابات خوب و پرشور برخوردار هستند.

قاسمی خاطرنشان کرد: حدود سه میلیون و ۶۴۴ هزار نفر از جمعیت پنج میلیون و ۱۲۰ هزار و ۸۵۰ نفری این استان در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی اسلامی شهر و روستا واجد شرایط رای دادن هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز