خبرگزاری کار ایران

جانشین ستاد کرونای استان خبر داد:

ممنوعیت تردد به مدت شش روز در تمام شهرستان‌های قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۳۳۱۵

جانشین ستاد کرونای استان قزوین از اعمال ممنوعیت تردد در تمام شهرستان‌های استان بدون در نظر گرفتن رنگ بندی کرونایی به مدت شش روز خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، منوچهر حبیبی با اشاره به ممنوعیت تردد در استان گفت: ممنوعیت در راستای پیشگیری از شیوع کرونا از ظهر چهارشنبه تا 17 خرداد ماه در تمام شهرستان‌های استان و بدون در نظر گرفتن رنگ بندی کرونایی اعمال می‌شود.

جانشین ستاد مقابله با کرونای استان قزوین سپس با بیان نحوه تبلیغات انتخاباتی در شرایط کرونایی ابراز کرد: با توجه به ابلاغ دستورالعمل‌های بهداشتی تبلیغات، تجمع در فضای سرپوشیده ممنوع بوده و با متخلفان طبق قانون برخورد خواهد شد.

وی ادامه داد: نظارت مراقبان بهداشت و دستگاه‌های نظارتی به صورت مستمر بر وضعیت رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی ضرورت دارد.

این مسئول عنوان کرد: با توجه به اینکه قزوین قطب کشاورزی است، بی شک شاهد ورود کارگران فصلی به استان خواهیم بود؛ در راستای پیشگیری از شیوع کرونا لازم است از این کارگران پیش از ورود به استان تست کرونا گرفته شود.

وی بیان کرد: تمامی دستگاه‌های دولتی می‌توانند تمام یا بخشی از اجاره بهای اماکن واگذار شده خود به بخش خصوصی را ببخشند.

حبیبی گفت: طبق مصوبات ستاد کرونا دستگاه‌های اجرایی می‌توانند قرارداد‌های اجاره اماکن واگذار شده به بخش خصوصی را بدون افزایش مبلغ قرارداد به مدت یکسال از تاریخ خاتمه آن تمدید کنند؛ همچنین رد قرارداد‌های بالای یک سال نیز افزایش اجاره بها در سال جاری اعمال نمی‌شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز