خبرگزاری کار ایران

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان بوئین زهرا:

کمبود آب آشامیدنی شهر دانسفهان با حفر چاه عمیق برطرف شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۳۳۱۰

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان بوئین زهرا گفت: با حفر یک حلقه چاه عمیق در شهر دانسفهان شهرستان بوئین زهرا، این شهر از تنش آبی پیش رو در تابستان خارج شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، کمال اسماعیل زادگان با اعلام این خبر گفت: کمبود آب آشامیدنی شهر دانسفهان شهرستان بوئین زهرا با حفر، تجهیز و بهره برداری از یک حلقه چاه عمیق جدید برطرف شده و این شهر هم اکنون از لیست قرمز شش شهر دارای تنش آبی استان قزوین در تابستان پیش رو خارج شده است.

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان بوئین زهرا افزود: بهره برداری از چاه مذکور به عمق ۲۱۰ متر، با هزینه‌ای بالغ بر ۱۱ میلیارد ریال صورت گرفته و هم اکنون از این چاه ۲۵ لیتر در ثانیه آب تولید می‌شود.

اسماعیل زادگان در تشریح عملیات صورت گرفته نیز از حفر چاه، خرید لوله و پمپ، خرید کانکس، اجرای خط انتقال و خرید تابلو برق خبر داد.

وی در ادامه تصریح کرد: برای تسهیل و تسریع در خدمت رسانی به مردم، هم اکنون این چاه با دیزل ژنراتور سیار راه اندازی شده تا پروژه برق رسانی و ترانس مربوطه نیز با هزینه سه میلیارد ریال اجرا شود که این مورد نیز در دست اقدام است.

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان بوئین زهرا در ادامه  گفت: با وجود رفع مشکل کم آبی شهروندان دانسفهانی، نیاز به مدیریت مصرف و صرفه جویی همچنان به شدت وجود دارد چرا که منابع آب سالم محدود است و در صورت اسراف مجددا کم آبی بروز پیدا خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز