خبرگزاری کار ایران

برخورد قانونی با متخلف زیست محیطی در قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۳۰۳۷

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان قزوین گفت: ماموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان قزوین در حین گشت و کنترل متوجه تخلیه غیرمجاز نخاله‌های ساختمانی و صنعتی توسط یک دستگاه خاور شده و فرد متخلف را دستگیر و به مراجع قضائی معرفی کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین و به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان، احمد زارعی با اشاره به تخلیه غیر مجاز نخاله‌های ساختمانی و صنعتی توسط یک دستگاه خاور و برخورد با آن گفت: یکی از اولویت‌های گشت و پایش‌های محیط زیست شهرستان قزوین نظارت بر شیوه صحیح مدیریت پسماندها و پایش دقیق حوزه استحفاظی شهرستان به منظور کنترل و جلوگیری از هرگونه رهاسازی و تخلیه پسماندها در محیط‌های طبیعی، اطراف جاده‌ها و مکان‌های غیرمجاز است.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان قزوین ادامه داد: محل دفن پسماند در سایت شهرداری مشخص شده‌؛ اما راننده متخلف شرکت برای کوتاه کردن مسیر به این اقدام مخرب زیست محیطی مبادرت کرده‌ و موجب آلودگی آب، خاک و هوا شده‌است.

وی ابراز کرد: ماموران در راستای وظایف سازمانی فرد متخلف را دستگیر و جهت رسیدگی و صدور حکم پس از تنظیم صورت‌جلسه به مراجع قضائی معرفی کردند.

زارعی گفت: اداره محیط زیست شهرستان با تخلیه هر نوع پسماند در مکان‌های غیرمجاز با قاطعیت برخورد کرده و متخلفان طبق قانون مدیریت پسماند، قوانین حفاظت و بهسازی محیط زیست و قانون مجازات اسلامی تحت پیگرد حقوقی و قضایی قرار می‌گیرند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز