خبرگزاری کار ایران

دبیراجرایی خانه کارگر استان همدان :

دولت آینده شعاری ندهد که توان انجام آن را نداشته باشد

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۲۹۵۴

دبیراجرایی خانه کارگر استان همدان گفت: مردم رئیس‌جمهوری را انتخاب کنند که مرد میدان عمل، جهادی و انقلابی باشد؛ زیرا با توجه به شرایط و موانع موجود، با رویکرد اتوکشیده نمی‌توان کشور را اداره کرد.

به گزارش ایلنا، چنگیر اصلانی در گفت و گو با   ایلنا گفت: رئیس جمهور آینده باید به وعده های خود نسبت به مردم عمل کند و افزود: نه تنها جامعه کارگری که مهم‌ترین انتظار مردم از دولت آینده این است که شعاری ندهد که توان انجام آن را نداشته باشد.

دبیراجرایی خانه کارگر درباره ویژگی‌های دولت بعدی گفت: دولت آینده باید به وضعیت معیشت و رفاه اجتماعی مردم توجه کند به طور قطع، بسیاری از مردم جامعه خواهان بهبود وضعیت معیشتی و افزایش رفاه اجتماعی خود هستند.

اصلانی تصریح کرد: بسیاری از خانواده‌ها وضعیت نابسامانی دارند که این شرایط ناشی از مسائل اقتصادی و مالی است دولت آینده باید به این دست از  مشکلات توجه کند و در جهت مرتفع ساختن آنها، گام بردارد.

دولت آینده  شعاری ندهد که توان انجام آن را نداشته باشد

اصلانی تأکید کرد: اگر نامزدهای ریاست‌جمهوری توانایی حل مشکلات  مردم را ندارند، نباید به عرصه انتخابات وارد شوند.

وی تنها راه گذر از بحران معیشتی کنونی و بهبود وضعیت اقشار ضعیف جامعه، رشد اقتصادی و افزایش تولید دانست و گفت: بعد از بهبود این دو مؤلفه است که دولت می‌تواند سیاست‌های توزیعی خود را به نفع اقشار ضعیف جامعه اجرا کند.

اصلانی در ادامه گفت: اساسی‌ترین عامل ایجاد رفاه در جامعه، تولید است اگر دولت و جامعه‌ای می‌خواهد مردمش در رفاه باشد، باید اولویت سیاست‌های خود را بر رشد اقتصادی و افزایش تولید قرار دهد. اگر رشد اقتصادی بالا باشد به صورت خودکار عواید حاصل از این رشد یعنی درآمدی که از تولید به دست می‌آید بین همه افراد جامعه توزیع خواهد شد.

وی اظهار داشت: وقتی رشد اقتصادی بالا می‌رود، درآمد همه‌ی افراد جامعه نیز افزایش پیدا می‌کند از طرفی وقتی تولید افزایش پیدا کرد اشتغال هم زیاد می‌شود و به تبعِ آن تقاضا برای نیروی کار بالا می‌رود که این هم عاملی برای افزایش درآمد است. 

دبیر اجرایی خانه کارگر استان همدان با بیان اینکه تأمین مسکن برای جامعه کارگری به رؤیا تبدیل شده است، گفت: رئیس جمهور آینده وزرایی را بر سرکار بیاورد که مدافع حقوق کارگران باشد.

اصلانی تاکید کرد: همه مردم باید در انتخابات مشارکت کنند و هم گروه ها و احزاب سیاسی در این انتخابات مشارکت کنند.

اصلانی افزود: درست است که فشارهای اقتصادی و سختی معیشت مردم باعث گله‌مندی هایی است، اما باید توجه داشت اگر می خواهیم شرایط کشور به لحاظ سیاست داخلی و خارجی بهبود پیدا کند لازم است مردم پای صندوق های رای بیایند و نظر خود را اعلام کنند.

وی گفت: با کنار کشیدن از صندوق‌های رای نه تنها مشکلات حل نمی‌شود بلکه افزوده می شود. هر مقدار مشارکت مردم افزون‌تر باشد انتخاب مردم واقعی‌تر خواهد بود. امروز برای مردم اقتصاد اولویت اول را دارد؛ مردم می‌خواهند خودشان و فرزندشان معیشت راحت  و اشتغال داشته باشند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز