خبرگزاری کار ایران

استفاده از طرح های خلاقانه دانش بنیان برای گردشگری شهرداری ها

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۲۹۴۳

مدیر موسسه توسعه گردشگری سازمان‌ همیاری شهرداری های خراسان رضوی از استفاده طرح های خلاقانه شرکت های دانش بنیان در راستای تبدیل به طرح ها و پروژه های زیرساختی حوزه گردشگری شهرداری های استان به ویژه شهرداری مشهد خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد ، رضا ابراهیم نیا با اشاره به نشست مشترک با اعضا هیات علمی و مدیران عامل و هیات مدیره برخی شرکت های دانش بنیان تحت پوشش مرکز رشد دانشگاه فردوسی اظهار کرد: موسسه توسعه گردشگری همواره ورود به عرصه سرمایه گذاری در حوزه زیرساخت های گردشگری را با دید تخصصی دنبال کرده و تمام تلاش خود را معطوف به تدوین طرح های نوین و بدیع کرده است.

وی افزود: لذا با عنایت به در دست اقدام بودن چندین طرح زیرساختی گردشگری در موسسه توسعه گردشگری، جلسه های  مشورتی و همفکری با مراکز علمی و دانشگاهی در اولویت برنامه ریزی های اقتصادی خود قرار گرفته است.

مدیر موسسه توسعه گردشگری سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی، ادامه داد: بدین منظور جلسه ای کارشناسی با حضور بالاترین سطوح تاثیر گذار در اجرای طرح های زیرساختی گردشگری شهرداری مشهد با حضور مسعودی مسئول طرح های شهرداری و مشاور تعدادی از طرح های مرتبط با زیر ساخت های گردشگری پارک های شهرداری مشهد، موسوی رئیس مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه فردوسی و برخی از شرکت های دانش بنیان مرتبط و متناسب با پروژه های موردنظر که اعضا هیات علمی دانشگاه در آن فعالیت دارند، در محل دانشکده علوم پایه دانشگاه فردوسی برگزار کردیم.

وی بیان کرد: در این جلسه مقدمه مشارکت سه جانبه شرکت های دانش بنیان تحت پوشش مرکز رشد، موسسه توسعه گردشگری و شهرداری مشهد در اجرای تعدادی از طرح های گردشگری با محوریت این موسسه فراهم شد.

ابراهیم نیا خاطر نشان کرد: همچنین مقرر شد در اقدامی همزمان، ضمن انعقاد تفاهم نامه سه جانبه به جهت استمرار همکاریها، طرح های پیشنهادی حوزه گردشگری در عرصه های میدانی از سوی شهرداری مشهد ارائه تا بررسی ها و مطالعات لازم برای عملیاتی کردن آنها صورت گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز