خبرگزاری کار ایران

معاون میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان؛

مجتمع‌های گردشگری قزوین برای ۱۰۰ نفر اشتغالزایی می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۲۸۶۰

معاون میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان قزوین گفت: با بهره‌برداری از مجتمع‌های گردشگری در حال احداث استان قزوین برای بیش از ۱۰۰ نفر به شکل مستقیم اشتغالزایی می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، نادر محمدی با اشاره به مجتمع‌های گردشگری استان گفت: با سرمایه گذاری بخش خصوصی ساخت ۱۰ مجتمع گردشگری در استان در دستورکار است که ساخت چهار مورد آنها در روستاهای باورس، رزجرد، اسماعیل آباد و باراجین آغاز شده است.

معاون میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان قزوین ادامه داد: با بهره‌برداری از این مجتمع‌های گردشگری برای بیش از ۱۰۰ نفر به شکل مستقیم اشتغالزایی می‌شود.

وی ابراز کرد: ۶ سرمایه گذار دیگر نیز برای ساخت مجتمع‌های گردشگری در نقاط مختلف استان از جمله آوج، آبگرم و الموت جذب شده‌اند و بزودی مجوزهای مربوطه صادر خواهد شد.

این مسئول ادامه داد: مجتمع‌های گردشگری تا ۱۵ هکتار مساحت دارند و شامل مجموعه‌ای از زیرساخت‌ها و امکانات خدماتی-رفاهی، رستوران، مجتمع پذیرایی، اقامتی و تفریحی و محیط‌های فروشگاهی و فرهنگی هستند که در مناطق برخوردار از جاذبه‌های تاریخی و طبیعی ایجاد می‌شوند.

وی عنوان کرد: از آنجا که گردشگران ترجیح می‌دهند به تمام خدمات مربوط به این حوزه در یک مکان دسترسی داشته باشند، یکی از اولویت‌های سرمایه گذاری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در حوزه ایجاد مجتمع‌های گردشگری است.

محمدی گفت: مجتمع‌های گردشگری به عنوان یک جاذبه و محرک برای جذب گردشگر عمل می‌کنند و امیدواریم با توسعه این اماکن با جذب سرمایه گذار بخش خصوصی بتوانیم در جذب گردشگر و ارائه خدمات مناسب به میهمانان موفق‌تر عمل کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز