خبرگزاری کار ایران

سخنگوی کمیسیون حقوقی مجلس :

سیاست‌گذاری‌های غلط عامل بی‌ثباتی بازار است

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۲۸۵۱

سخنگوی کمیسیون حقوقی مجلس عامل افزایش قیمت‌ها و بی ثباتی در بازار را سیاست گذاری‌های غلط دانست و گفت: یکی از عوامل گرانی در کشور افزایش شدید قیمت نهاده‌های دامی است.

به گزارش ایلنا از رشت،سید کاظم دلخوش با بیان اینکه مدیریت مقوله مهمی در پیشرفت یک مجموعه است، بیان کرد: اگر مدیریت به درستی انتخاب نشود مشکلات زیادی برای یک مجموعه به وجود می‌آید.

نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس با اشاره به اینکه تعزیرات حکومتی در کل کشور تنها ۶۴ دستگاه ماشین در اختیار دارد، افزود: کمبود امکانات تعزیرات باعث می‌شود که روند کنترل قیمت‌ها و نظارت بر اصناف به درستی انجام نشود.

دلخوش با بیان اینکه موازی کاری برخی دستگاه‌ها عامل بازار آشفته قیمت کالاها است، افزود: یکی از این موارد مربوط به قیمت نان می‌شود که به دلیل عدم هماهنگی بین دولت و صمت زمینه فعالیت سو استفاده گران را فراهم کرده است.

وی با بیان اینکه طبق قانون اتاق بازرگانی، اتاق اصناف و اتاق تعاون جز بخش خصوصی محسوب می‌شوند و باید در تصمیم‌گیری‌های اقتصادی مداخله کنند، افزود: بخش خصوصی شامل نهادها و تشکل‌های مختلفی از جمله سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان نیز می‌شود.

سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضائی مجلس عامل افزایش قیمت‌ها و بی ثباتی در بازار را سیاست گذاری‌های غلط و تحریم دانست و عنوان کرد: یکی از عوامل گرانی در کشور افزایش شدید قیمت نهاده‌های دامی است.

وی با تاکید بر اینکه خلأ قانونی درباره مالیات وجود ندارد و اشکالات مربوط به بخش اجرایی است، گفت: مجلس برای اصلاح و تدوین قانون مالیات بر ارزش افزوده اقدامات لازم را در ۳ سال اخیر انجام داده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز