خبرگزاری کار ایران

پیشرفت فیزیکی ۱۰ درصدی مجموعه ورزشی و اقامتی مینودر قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۲۴۱۸

مدیر شهرداری منطقه سه قزوین گفت: ساخت مجموعه ورزشی و اقامتی منطقه مینودر قزوین تاکنون ۱۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و تکمیل آن به ۱۸ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، محمد ابراهیم عصارزاده با اشاره به پروژه‌های در دست اجرای شهرداری گفت: پروژه احداث سوله ورزشی پارک ۳ هکتاری گلسار با هدف ایجاد زیرساخت‌های ورزشی در ناحیه مینودر در حال اجرا است.

مدیر شهرداری منطقه سه قزوین ادامه داد: ساخت این پروژه به تازگی آغاز شده و تاکنون ۱۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و تکمیل آن به ۱۸ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

وی ابراز کرد: این سوله ورزشی در مساحت ۲ هزار و ۳۰۰ مترمربع و در ۳ طبقه طراحی شده که در آن سالنی چند منظوره برای ورزش‌های فوتسال، والیبال و بسکتبال و همچنین ساختمان اداری و سوئیت‌های اقامتی در نظر گرفته شده است.

این مسئول بیان کرد: در مدت فروردین ماه امسال ۲۰۰ مترطول جدول‌گذاری با هدف هدایت آب‌های سطحی و جلوگیری از آبگرفتگی در معابر ناحیه مینودر انجام شده، همچنین ۴۰ مورد دریچه و پل فلزی در معابر ناحیه مینودر نصب شده؛ دراین خدمات سهولت در تردد شهروندان و ارتقاء رضایتمندی آن‌هار دارای اهمیت بوده و جزء اولویت‌های شهرداری است.

عصارزاده گفت: تاکنون ۸۸ مورد از معضلات ناحیه مینودر مربوط به سایر سازمان‌ها، توسط شهرداری احصاء و پیگیری شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز