خبرگزاری کار ایران

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه خبر داد؛

افزایش ۳۰ درصدی نرخ بلیت جابجایی مسافر

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۲۳۷۹

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه از افزایش ۳۰ درصدی قیمت بلیت مسافر در سال‌جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه ، فریبرز کرمی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه افزود: با در نظر گرفتن شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه و رعایت حال مسافرین محترم، لزوم بهبود مطلوبیت و بهره‌وری بخش حمل و نقل عمومی مسافر جاده‌ای و بررسی انطباق موضوع با ضوابط و استهلاک، افزایش ۲۰ درصدی نرخ بر اساس تصمیمات اخذ شده در جلسه کارگروه تنظیم بازار مقرر شد در این مرحله نرخ بلیت جابجایی مسافر جاده‌ای از اول خرداد امسال به میزان ۳۰ درصد افزایش یابد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: همچنین برای ۳۷ درصد باقیمانده تا سقف نرخ تورم اعلام شده توسط بانک مرکزی در شش ماه دوم سال تصمیم‌گیری می‌شود.

کرمی خاطرنشان کرد: مقرر شد نرخ جدید توسط کانون ها و اتحادیه های ذی ربط ابلاغ شود همچنین شرایط فروش و استرداد بلیط و اطلاع رسانی آن از طریق وب سایت های این مراکز همچنین در محل فعالیت الزامی است.

وی عنوان کرد: اعمال نظارت در خصوص اطمینان از فروش بلیت با رعایت نرخ های مربوطه توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای، دفاتر نمایندگی سازمان، کانون ها و اتحادیه های ذیربط صورت می‌گیرد.

کرمی گفت: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه به منظور اعمال نظارت بر فعالیت‌های شرکت حمل و نقل مسافر و رسیدگی به شکایات مردمی در صورت مشاهده تخلف از مفاد و دستورالعمل‌ها و آیین‌نامه‌های اجرای قانون به تخلفات رانندگی رسیدگی خواهد کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز