خبرگزاری کار ایران

تحویل ۴۰۰ واحد مسکونی محرومان در حوزه شهری قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۲۳۵۴

استاندار قزوین گفت: تاکنون ۴۰۰ واحد مسکونی برای محرومان در حوزه شهری تحویل شده که نشان دهنده همت مسئولان بنیاد مسکن در زمینه تامین مسکن برای محرومان است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، هدایت الله جمالی پور در مراسم افتتاح ۲۴ واحد مسکونی محرومان در اقبالیه گفت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اقدامات بسیار خوبی را در زمینه کمک به محرومان و مستضعفان انجام می‌دهد و با همکاری بسیاری خوبی که در سطح مسئولان استانی ایجاد شده این اقدامات در قزوین بسیار برجسته به نظر می‌رسد.

استاندار قزوین ادامه داد: خوشبختانه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برای بهسازی و عمران روستایی قدم‌های شایسته‌ای برداشته که قابل تقدیر است و مقدمات احیای روستا را فراهم می‌کند.

وی ابراز کرد: براساس تفاهم نامه استانداری قزوین، سازمان برنامه و بودجه و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ۲ هزار واحد مسکونی برای محرومان در استان قزوین احداث خواهد شد که امیدواریم تا پایان دولت بخشی از این واحدها به بهره‌برداری برسد.

این مسئول ادامه داد: امروز بخشی از این واحدها به بهره‌برداری رسید که بسیار مطلوب ارزیابی می‌شود و می‌تواند دغدغه برخی از خانواده‌ها در زمینه تامین مسکن را برطرف کند.

جمالی پور گفت: تاکنون ۴۰۰ واحد مسکونی برای محرومان در حوزه شهری تحویل شده که نشان دهنده همت مسئولان بنیاد مسکن در زمینه تامین مسکن برای محرومان است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز