خبرگزاری کار ایران

ضرورت تأمین اعتبار برای افزایش ایمنی محورهای مواصلاتی اردبیل / ۱۴۰ تابلوی تبلیغاتی غیرمجاز در راه‌های استان قلع و قمع شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۲۳۲۶

مدیرکل دفتر توسعه ایمنی راه و حریم سازمان راهداری وحمل ونقل جاده‌ای، ارتقای ایمنی محورهای مواصلاتی استان اردبیـل را منوط به تامین اعتبارات استانی و ملی دانست.

به گزارش ایلنا، مجید صباغ زاده در بازدید از محورهای مواصلاتی استان اردبیـل با اشاره قابلیت های بالای گردشگری و ترانزیتی استان اردبیـل، عنوان کرد: برای سرعت بخشیدن به طرح ها و پروژه‌هایی که می تواند ارتقای ایمنی محورها افزایش دهد مسئولان استانی و کشوری باید بیش از پیش در تامین اعتبارات لازم یاریگر راهداری باشند. 

وی به اجرای طرح راهداری محوری در محورهای شریانی و پرتردد اشاره کرد و  گفت: در قالب این طرح راهداران پرتلاش پاکسازی شانه و حاشیه راه، شانه سازی، تعریض و اصلاح افتادگی شانه راه، لکه گیری و درزگیری، اصلاح شیب شیروانی ،تسطیح حریم راهها و ترمیم خرابی آسفالت، اصلاح، تعمیر و رنگ آمیزی پایه تابلوها و سیستم های روشنایی راه ها را انجام می دهند. 

مدیرکل دفتر توسعه ایمنی راه و حریم سازمان راهداری وحمل ونقل جاده‌ای اجرای بیش از ۱۳ نوع فعالیت در طرح راهداری محوری را خاطرنشان کرد و ارتقای ایمنی محورهای مواصلاتی را اولویت اصلی راهداری دانست. 

صباغ زاده با اشاره به اقدامات انجام یافته در طرح راهداری محوری در استان اردبیل بر خدمت رسانی هرچه شایسته به مردم شریف استان تاکید کرد. 

بازدید از کارگاه تولید نیوجرسی، انبار تابلو و علائم اداره راهداری وحمل ونقل جاده‌ای شهرستان گرمی، پایانه مرزی بیله‌سوار و محورهای مواصلاتی از جمله برنامه های صباغ زاده در سفر به استان اردبیل بود. 

علی صبحی معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل نیز در این بازدید عنوان کرد: در ۲ ماه گذشته ۱۲۵ مورد تجاوز به حریم راه و ساخت و سازغیرمجاز شناسائی، توقف و قلع و قمع شد. 

وی با بیان اینکه در مدت یاد شده ۱۴۰ مورد تابلوی تبلیغاتی غیرمجاز در حریم قانونی راه توسط گشت های راهداری شناسائی، برخورد و قلع و قمع شده، حفاظت و صیانت از راه و حریم آن را خط قرمز راهداری دانست و بر برخورد قاطع با متخلفان تاکید کرد. 

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل تجدید خط کشی ۵۲۲ کیلومتر از محورهای مواصلاتی، رنگ آمیزی ۲ هزارو ۱۷۳ عدد پایه تابلو تابلو،علائم، پایه روشنایی و چراغ چشمک زن ، تسطیح ۳۱۰ کیلومترحریم راه ، ۴۲ کیلومتر اصلاح شیب شیروانی راهها ، تهیه ،نصب، تعمیر و اصلاصلاح ۱۵۰ مترمربع تابلوهای اطلاعاتی و هم چنین ۹۱۱ عدد مونتاژ ، اصلاح ، تهیه و نصب تابلوهای انتظامی و الزامی را از دیگر اقدامات راهداران استان اردبیل در راستای اجرای طرح راهداری محوری عنوان کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز