خبرگزاری کار ایران

دبیر هیأت بسکتبال استان:

6 بسکتبالیست قزوینی در اردوی تیم ملی حاضر شدند

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۲۳۱۹

دبیر هیأت بسکتبال استان قزوین گفت: ۶ بسکتبالیست استان در اردوی استعدادیابی تیم ملی نوجوانان که به منظور آمادگی برای شرکت در رقابت‌های آسیایی و جهانی برگزار می‌شود در قم حضور یافتند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، امید حمیدی درباره وضعیت تیم بسکتبال شهرداری قزوین گفت: این تیم در سال ۹۷ به لیگ برتر بسکتبال کشور صعود کرد و در سال گذشته با توجه به مشکلات و مسائل پیش آمده به رتبه دهم لیگ برتر دست یافت.

دبیر هیأت بسکتبال استان قزوین ادامه داد: با توجه به پیش رو بودن ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و احتمال تغییر و تحول در شورای شهر قزوین هنوز درخصوص حضور تیم شورا و شهرداری قزوین در لیگ برتر بسکتبال تصمیم گیری نشده است.

وی ابراز کرد: امسال تیم شهرستان البرز در لیگ دسته یک و تیم غفاری تاکستان در مسابقات لیگ دسته دوم بسکتبال کشور شرکت می‌کنند و حمایت‌های لازم از آنها صورت خواهد گرفت.

این مسئول عنوان کرد: در دوره جدید مدیریت هیأت بسکتبال استان با مشکل کمبود اعتبارات و منابع مالی مواجه نیستیم و خوشبختانه با حمایت‌های مالی و تزریق اعتبارات، شرایط هیئت در سال‌های اخیر تغییر کرده و کمک‌های زیادی به تیم‌های بسکتبال استان در بخش مردان و زنان صورت می‌گیرد.

وی بیان کرد: ۶ بسکتبالیست استان در اردوی استعدادیابی تیم ملی نوجوانان که به میزبانی قم برگزار می‌شود حضور یافتند که امیرحسین تقی زاده، مسیح طاهرخانی، علیرضا باقری، آرمان بابایی، سهیل طهماسبی و پارسا طاهرخانی از جمله این ورزشکاران هستند.

دبیر هیأت بسکتبال استان قزوین ابراز کرد: تیم بسکتبال نوجوانان ایران خود را برای شرکت در رقابت‌های آسیایی و جهانی آماده می‌کند که امیدواریم شاهد حضور استعدادهای قزوین در این رقابت‌ها باشیم.

حمیدی گفت: استان قزوین ظرفیت‌های زیادی در رشته بسکتبال دارد و قهرمانی نونهالان ایران، نایب قهرمانی نوجوانان، مقام سوم نونهالان کشور، قهرمانی لیگ دسته یک کشور، مقام چهارم لیگ برتر در سال ۹۴ و مقام دهم همان لیگ در سال ۹۹ را در کارنامه دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز