خبرگزاری کار ایران

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری سمنان مطرح کرد؛

افزایش 27 درصدی بودجه سرانه شهروندان سمنانی در سال جاری

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۲۳۱۰

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری سمنان گفت: در سال جاری نسبت به سال ۹۹، بودجه مصوب شهرداری ها ۱۳ درصد و سرانه هر شهروند بالغ بر ۲۷ درصد افزایش پیدا کرده است.

به گزارش ایلنا از سمنان، راضیه شهاب با اشاره به اینکه بر اساس سرشماری سال ۱۳۹۵ استان سمنان دارای ۷۳۲ هزار‌ نفر جمعیت و ۲۱ شهر است، افزود: ۸۰ درصد جمعیت استان سمنان را جمعیت شهری تشکیل می دهد که شامل ۵۶۲ هزار نفر است.

وی ادامه داد: بودجه مصوب شهرداری های استان در سال ۹۹ بالغ بر  ۹۷۰ میلیارد تومان بود که سرانه هر شهروند با توجه به این اعتبار به ۱ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان رسید.

شهاب تصریح کرد: پیش بینی می شود ۳۲ درصد بودجه مصوب شهرداری های استان در سال ۹۹ معادل ۸۰۰ میلیارد تومان امکان تحقق دارد.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری سمنان اظهار کرد: بودجه مصوب شهرداری های استان در سال جاری به ۱۳۰۰ میلیارد تومان افزایش یافت و میزان سرانه هر شهروند نیز به ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان رسید.

وی ادامه داد: در مجموع در سال جاری نسبت به سال ۹۹، بودجه مصوب شهرداری ها ۱۳ درصد و سرانه هر شهروند بالغ بر ۲۷ درصد افزایش پیدا کرده است.

شهاب یادآور شد: واریزی اداره کل امور مالیاتی به شهرداری های استان در سال ۹۹، مبلغ ۱۶۲ میلیارد تومان بود که ۵۰ درصد نسبت به سال ۹۸ افزایش داشته است.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری افزود: ۱۶ درصد از بودجه سال ۹۹ شهرداری های استان مربوط به واریزی های امور مالیاتی است.

وی ادامه داد: در سال ۹۹ بالغ بر ۷۸ میلیارد تومان مجموع واریزی های شهرداری های استان از سازمان همیاری شهرداری های کشور است که نسب به سال ۹۸، این‌میزان ۱۱۸ درصد رشد داشته است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز