خبرگزاری کار ایران

اجرای 10 هزار میلیارد تومان طرح در همدان در یک‌سال گذشته

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۲۲۹۹

استاندار همدان به اجرای بیش از ۱۰ هزار میلیارد تومان پروژه در این استان گفت: این موفقیت نشان از تلاش و همت جهادی تیم مدیریتی استان و بی اثر بودن شرایط نامساعد اقتصادی ناشی از تحریم و کرونا است.

به گزارش ایلنا از همدان، سیدسعید شاهرخی در شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی اظهار داشت: پروژه هایی همچون صنایع فروسیلیس و سیلیس حتی در خاورمیانه بی همتاست و احداث چهار گاوداری بزرگ نیز نمونه هایی از رشد سرمایه گذاری در این استان است. 

وی از اجرای ۳۰۰ طرح کوچک و بزرگ در سراسر استان خبر داد و گفت: این طرحها با پیشرفت فیزیکی خوبی در حال اجرا هستند و به زودی تفاهمنامه ۲ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری برای طرحهای جدید را با بخش خصوصی منعقد می کنیم. 

استاندار همدان با اشاره به افتتاح سه سد در دولت تدبیر و امید افزود: به ثمر نشستن این طرحها حاصل تعامل و همکاری تیم مدیریتی استان است که مردم اثرات آن را به وضوح لمس می کنند. 

شاهرخی از رشد سه درصدی پرداخت تسهیلات به فعالان اقتصادی و تولیدکنندگان ابراز خرسندی کرد و گفت: این مهم حکایت از تعامل بانک های استان با بخش خصوصی در سال گذشته دارد و خواهان استمرار و تقویت این رابطه در سال جاری هستیم. 

وی با قدردانی از فعالان اقتصادی استان گفت: بخش خصوصی در دوران شیوع کرونا آسیب جدید دید اما با صبر و شکیبایی چراغ تولید را نگه داشت حتی برای توسعه و تکمیل نیز اقدام کردند که استقامت آنها ستودنی است. 

نماینده عالی دولت در استان همدان افزود: کارخانه شیشه و صنایع چینی آلات بهداشتی مشتی از خروار توسعه و رونق تولید در این استان هستند که در روزهای اخیر مورد بازدید قرار دادیم. 

وی خاطرنشان کرد: حدود ۲ هزار و ۸۰۰ واحد در عرصه صنعت، کشاورزی و معدن در استان همدان فعالیت دارد که به طور مرتب وضعیت آنها برای احصا موانع و مشکلات توسط تیم اقتصادی استان رصد و ارزیابی می‌شود. 

شاهرخی گفت: بخشی از این مسائل در صحن شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی مطرح و رسیدگی می شود که تعداد زیادی از آنها حل و فصل شده و برخی هم در حال پیگیری است. 

استاندار همدان به معاونان سیاسی، اقتصادی و عمرانی خود ماموریت داد تمام مصوبات شورای گفت و گو در سال گذشته را مورد بازبینی قرار دهند تا هیچ مصوبه ای اجرا نشده باقی نماند.

وی به مسئولان دبیرخانه شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی توصیه کرد: با دقت مشکلات فعالان عرصه تولید، تجارت و صادرات را احصا کرده و در این جلسه مطرح و رسیدگی کنند. 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز