خبرگزاری کار ایران

افزایش ۲۰ درصدی مستمری مددجویان بهزیستی قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۲۲۵۸

مدیرکل بهزیستی استان قزوین گفت: مستمری مددجویان بهزیستی و کمیته امداد ۲۰ درصد افزایش یافت.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، علیرضا وارثی با اعلام این خبر گفت: با تحقق ماده ۷۹ قانون برنامه ششم توسعه مبنی بر برقراری مستمری مددجویان بهزیستی و کمیته امداد به میزان ۲۰ درصد حداقل مستمری کارگران از اردیبهشت ماه، مستمری مددجویان بهزیستی بر اساس بُعد خانوار از ۳۵۰ هزار تومان تا یک میلیون و صد هزار تومان پرداخت شد.

مدیرکل بهزیستی استان قزوین عنوان افزود: هرچند طی سال‌های گذشته مستمری مددجویان افزایش‌هایی داشته است، ولی میزان مستمری هیچ گاه معادل ۲۰ درصد حداقل دستمزد نبوده است که امسال این امر محقق شد.

وارثی خاطرنشان کرد: خانواده مددجوی تک نفره سال گذشته مبلغ ۱۹۸ هزار تومان مستمری دریافت می‌کرد که این رقم در سال جاری به ۳۵۰ هزار تومان رسید.

وی عنوان کرد: همچنین رقم پرداختی برای خانواده دو نفره از ۳۳۱ هزار تومان به ۵۰۰ هزار تومان و برای خانواده سه نفره از ۴۳۰ هزار تومان به ۷۰۰ هزار تومان رسیده است.

وارثی با اشاره به پرداخت مابه التفاوت افزایش مستمری فروردین ماه در روز‌های آتی، اعلام کرد: در سال جدید خانواده چهار نفره تحت حمایت ۹۰۰ هزار تومان و خانواده پنج نفر به بالا یک میلیون و ۱۰۰ هزار تومان مستمری دریافت خواهند کرد.

این مسئول تاکید کرد: در حال حاضر بیش از ۷۰ درصد از مددجویان معلولان و سالمندان بهزیستی استان قزوین تحت پوشش مستمری هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز