خبرگزاری کار ایران

رئیس ستاد انتخابات کاشمر خبر داد:

تصویب ۸۲ شعبه اخذ رای برای برگزاری انتخابات در کاشمر

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۲۲۳۵

رئیس ستاد انتخابات کاشمر گفت: بر اساس مواد ۴۵ قانون انتخابات و همچنین ۱۹ آیین‌نامه اجرایی انتخابات ریاست جمهوری، هیات اجرایی انتخابات برپایی ۸۲ شعبه را برای جمع‌آوری آرای شهروندان این شهرستان جنوب غربی خراسان رضوی در ۲۸ خردادماه جاری تصویب کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مسلم ساقی در این خصوص افزود: تعداد شعبه‌های اخذ رای برای انتخابات همزمان ریاست جمهوری، شوراهای اسلامی شهر و روستا و میاندوره خبرگان رهبری با بررسی و آسیب‌شناسی لازم صورت گرفت زیرا امسال با بحران شیوع ویروس کرونا نیز روبه رو هستیم.

وی ادامه داد: شمار شعبه‌های اخذ رای در حوزه کاشمر با توجه به لزوم اقدامات پیشگیرانه همچون رعایت فاصله اجتماعی و عمل به پروتکل‌های بهداشتی، در بخش روستایی سه مورد، در بخش شهری چهار مورد و در مجموع به تعداد هفت شعبه نسبت به انتخابات پیشین این شهرستان افزایش یافته است.

فرماندار کاشمر گفت: بر این اساس برپایی ۷۸ شعبه ثابت در سطح این شهرستان به انضمام چهار شعبه سیار شهری و روستایی برای انتخابات ۲۸ خردادماه جاری به تایید و تصویب هیات اجرایی انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در کاشمر رسید.

وی افزود: ۴۸ مورد از این شعبه‌ها در سطح شهر و ۳۴ مورد در روستاهای شهرستان کاشمر کار اخذ آرای مردم را در انتخابات پیش رو انجام خواهند داد.  

ساقی در ادامه گفت و گو با خبرنگار ایرنا، سلامت، امنیت، فضای رقابتی و کمک به تحقق مشارکت حداکثری را از وظایف اصلی مجریان و دست‌اندرکاران انتخابات ذکر و بیان کرد: در انتخابات برای تحقق مشارکت حداکثری که مورد تاکید مقام معظم رهبری و مقامات عالی رتبه کشور است نیازمند تعامل و همکاری دست اندرکاران در حوزه بازرسی، نظارت و دیگر بخش های انتخابات هستیم.

وی همچنین بر لزوم و تعهد نسبت به قانونمداری، بی‌طرفی و امانتداری همه دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات تاکید و بیان کرد: قانونی که هم‌اینک جاری است ملاک عمل تمامی افراد موظف و مجری برگزاری انتخابات محسوب می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز