خبرگزاری کار ایران

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان مطرح کرد؛

راه‌اندازی کارناوال‌های انتخاباتی در اصفهان ممنوع

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۱۹۲۲

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان گفت: برگزاری تجمع انتخاباتی و سخنرانی‌ها تنها در فضای روباز و با رعایت دقیق دستورالعمل‌ها امکانپذیر خواهد بود.

به گزارش ایلنا از اصفهان،حجت‌الله غلامی افزود:مهم‌ترین موضوع در زمان برگزاری انتخابات در روز ۲۸ خرداد رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی است که مبنای دستورالعمل طرح مدیریت هوشمند است.

وی با بیان اینکه محدودیت‌های پنجگانه برای رنگ‌بندی‌های مختلف در زمان انتخابات پیش بینی شده است، تاکید کرد: هرگونه تجمع انتخاباتی، برگزاری مراسم سخنرانی، گفت و گو و مناظره در مکان‌های سرپوشیده مانند مساجد، سالن‌های اجتماعات و تالارها ممنوع است.

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان تصریح کرد: برگزاری تجمع انتخاباتی و سخنرانی‌ها تنها در ورزشگاه‌ها، فضاهای ورزشی روباز، حیاط مدارس و مراکز آموزش‌ عالی با رعایت دقیق دستورالعمل‌ها امکانپذیر خواهد بود.

وی اضافه کرد: در سخنرانی‌های انتخاباتی باید برای هر نفر هشت مترمربع مکان در نظر گرفته شود یعنی فاصله صندلی‌ها با یکدیگر چهار متر و فاصله ردیف‌ها ازهم ۲ متر باشد و ۳۰ درصد مکان به جمعیت حاضر در جلسه و مابقی به فضای باز اختصاص یابد.

غلامی خاطرنشان کرد: مسئولان برگزاری موظف‌ به کنترل جمعیت در مکان‌ سخنرانی‌ها هستند تا هنگام خروج افراد، تجمع رُخ ندهد.

وی گفت: حداکثر زمان برنامه‌های انتخاباتی ۲ ساعت است و تمام دستگاه‌های اجرایی از جمله ورزش و جوانان، آموزش و پرورش و مراکز آموزش عالی موظف‌اند مکان‌های باز خود را در اختیار ستاد انتخابات قرار دهند تا با هماهنگی فرمانداری‌ها و استانداری بین نمایندگان و نامزدهای انتخاباتی به صورت مساوی تقسیم شود.

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان ادامه داد: ظرفیت برگزاری جلسات ستاد انتخابات هر نامزد، اگر در فضای بسته باشد برای شهرهای قرمز حداکثر ۱۵ نفر و برای شهرهای نارنجی ۲۰ نفر و برای شهرهای زرد ۳۰ نفر است.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز