خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت گاز استان خبر داد؛

نصب بیش از ۱۴۳ هزار علمک گاز در مناطق حاشیه نشین مشهد

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۱۷۰۶

مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی گفت: بیش از ۱۴۳ هزار علمک گاز در مناطق حاشیه نشین مشهد نصب و راه اندازی شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، حسن افتخاری مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی در این خصوص گفت: محلات هدف و مناطق کمتر برخوردار مشهد که در قالب طرح بازآفرینی این کلانشهر تعریف شده‌اند به طور ۱۰۰ درصدی زیر پوشش خدمات گازرسانی قرار گرفته‌اند.

اوبا اشاره به اینکه ستاد بازآفرینی خراسان رضوی ۷۲ محله کم‌برخوردار را در کلانشهر مشهد به عنوان نقاط هدف بازآفرینی محسوب شده و اعلام کرده است افزود:شرکت گاز خراسان رضوی نیز بر همین اساس خدمات گازرسانی را به متقاضیان واجد شرایط قانونی ساکن در همین مناطق به طور کامل ارائه کرده است.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی ادامه داد: تاکنون ۱۴۳ هزار و ۸۸ علمک گاز متصل به شبکه سراسری گازرسانی در محلات کم‌برخوردار هدف بازآفرینی در مناطق حاشیه‌نشین کلانشهر مشهد نصب و راه‌اندازی شد.

افتخاری بیان کرد: این اقدامات در راستای اجرای سیاست‌های کلی نظام و در چارچوب تسهیل ارائه خدمات عمومی و زیربنایی به ساکنان مناطق حاشیه شهر مشهد صورت گرفته است.

او تصریح کرد: ۴۶۷ هزار و ۷۱۴ مشترک مستقر در مناطق کم‌برخوردار مشهد که به عنوان محلات هدف ستاد بازآفرینی در این کلانشهر شناخته شده‌اند از مزایای اتصال به شبکه سراسری گازرسانی منتفع و برخوردار شده اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز