خبرگزاری کار ایران

معاون هلال احمر اردبیل خبر داد:

امدادرسانی به 38 مورد حادثه در استان اردبیل

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۱۵۲۸

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اردبیل از امدادرسانی عوامل این جمعیت به 38 فقره حادثه در اردیبهشت ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش ایلنا، بهزاد نواختی مقدم  از امدادرسانی به 38 فقره حادثه در اردیبهشت ماه سال جاری خبر داد و گفت: بیشترین نوع حادثه به ترتیب 23 فقره تصادفات جاده ای، 8 فقره خدمات حضوری، 4 فقره حوادث کوهستان، یک فقره حادثه سیل و آبگرفتگی، یک فقره حادثه صنعتی و کارگاهی و یک فقره حادثه دریایی- ساحل بوده است.

وی با اشاره به اینکه 79 نفر از هموطنان در این حوادث آسیب دیده بودند، اضافه کرد: بیشترین حادثه دیدگان هم به ترتیب در حوادث جاده ای 56 نفر، 10 نفر در حوادث خدمات حضوری، 7 نفر در حوادث کوهستان، 4 نفر در سیل و آبگرفتگی، یک نفر در حادثه صنعتی و کارگاهی و یک نفر هم در حادثه دریایی- ساحلی بوده است.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اردبیل با بیان اینکه در این حوادث 46 نفر از هموطنان مصدوم شده بودند، ادامه داد: در این حوادث عوامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل 8 نفر از مصدومین را به مراکز درمانی انتقال داده و 7 نفر دیگر را هم به صورت سرپایی درمان کرده اند.

نواختی مقدم با اشاره به اینکه طی یک ماه جمعیت هلال احمر استان اردبیل با 189 نفر نیروی عملیاتی در قالب 48 تیم عملیاتی به امدادرسانی شتافته، افزود: این جمعیت با به کارگیری 53 دستگاه ناوگان ترابری به هموطنان حادثه دیده امدادرسانی کرده است. 

نواختی مقدم گفت: نیروهای جمعیت هلال احمر استان اردبیل همواره آماده امدادرسانی حادثه دیدگان بوده و هموطنان می‌توانند در صورت بروز حادثه با شماره اضطراری 112 ندای امداد تماس بگیرند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز