خبرگزاری کار ایران

به دلیل کمبود آب؛

آبدهی فضای سبز با آب شهری در شهرستان تاکستان متوقف شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۱۳۸۶

فرماندار شهرستان تاکستان گفت: شهرداری تاکستان موظف است برای صرفه جویی در مصرف آب به مدت ۱۰ روز از آبدهی فضای سبز با آب شهری خودداری نماید.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، رضا طاهری با اعلام این خبر گفت: برای صرفه جویی در آب، شهرداری تاکستان موظف است به مدت ۱۰ روز از آبدهی فضای سبز با آب شهری خودداری نماید و برای آبدهی از تانکر استفاده کند و اداره آبفا نیز همکاری لازم را داشته باشد و اداره برق شهرستان نیز برای جلو گیری از اُفت فشار آب، چاه‌های آب شرب را از برنامه قطع برق خارج نماید.

فرماندار شهرستان تاکستان افزود: به دلیل افزایش زود هنگام دمای هوا و متعاقب آن افزایش مصرف آب سبب شده تا در برخی مناطق شهر مانند خیابان غفاری، حجتی، بازیار، دخانیات و همچنین مسکن طلوع فجر و مسکن مهر افت فشار آب وجود داشته باشد.

او با بیان اینکه دستگاه‌های ذیربط باید با یک برنامه ریزی سریع نسبت به رفع مشکل کم آبی اقدام نمایند، گفت: با توجه به اینکه در چندین چاه آب شرب با مشکل افت آب همراه هستیم در همین راستا چاه جدید واقع در جاده اک حفر گردیده و مرحله حفاری و لوله گذاری آن به اتمام رسیده که طی ۱۰ روز آینده تجهیز و به مدار وارد خواهد شد و بخشی از مشکل افت فشار حل خواهد شد.

طاهری در ادامه خواستار پیگیری تامین آب شرب روستا‌های تابعه توسط آبفای شهرستان و همچنین تامین برق چاه آب ضیاآباد توسط اداره برق را شد.

فرماندار شهرستان تاکستان در پایان ضمن درخواست از همشهریان جهت صرفه جویی در مصرف آب از شهرداری و اداره آبفا خواست تا در مورد صرفه جویی در مصرف آب با نصب بنر در سطح شهر اطلاع رسانی نمایند.

این  جلسه‌ به ریاست طاهری فرماندار و با حضور حسین رحمانی معاون برنامه ریزی، طاهرخانی رئیس اداره آب و فاضلاب شهری، باقری رئیس اداره امور منابع آب و معاونین شهردار و اداره برق مسائل و مشکلات مربوط به آب شرب و اُفت فشار آب در برخی مناطق تاکستان بررسی شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز