خبرگزاری کار ایران

برگزاری بیست و چهارمین سمینار آنالیز ریاضی و کاربردهای آن در دانشگاه بین الملل

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۱۳۰۰

دبیر بیست و چهارمین سمینار ریاضی و کاربردهای آن گفت: بیست و چهارمین سمینار آنالیز ریاضی و کاربردهای آن به میزبانی دانشگاه بین الملل امام خمینی (ره) برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، عبدالرحمن رازانی با اعلام این خبرگفت: سمینار آنالیز ریاضی و کاربردهای آن یکی از قدیمی‌ترین گردهمایی‌های تخصصی ریاضی کشور است که اولین بار در سال ۱۳۵۷ در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد و  این سمینار برای بررسی آخرین دستاوردهای  علمی شاخه های مختلف آنالیز ریاضی با نظارت مستقیم انجمن ریاضی ایران برگزار می شود.

دبیر بیست و چهارمین سینمار ریاضی و کاربردهای آن  با اشاره به اینکه در این سیمنار، محققین، دانشجویان و اساتید داخل و خارج از کشور، آخرین یافته های علمی خود را ارائه می کنند، افزود: از سال ۱۳۵۷ تا کنون این سمینار به صورت ادواری برگزار شده و انجمن ریاضی ایران به عنوان اصلی ترین حامی این سمینار، آن را دربرنامه های همایش های ادواری قرار داده است.

این مسئول گفت: در سال ۱۴۰۰ گروه ریاضی محض دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) این افتخار را دارد که "بیست و چهارمین سمینار آنالیز ریاضی و کاربردهای آن" ، را در شهر قزوین، پایتخت خوشنویسی ایران برگزار کند و  از این رو از تمامی اساتید، محققین، دانشجویان و علاقه مندان داخل و خارج از کشور دعوت می کنیم با حضور در این رویداد علمی بر غنای آن بیفزایند.

رازانی اضافه کرد:  این سمینار برای اولین بار در سال ۱۳۵۷ در دانشگاه فردوسی مشهد برای ارتقای رشته آنالیز در کشور شکل گرفت و سپس بعد از آن به صورت ادواری در سایر دانشگاه های کشور تا به امروز برگزار شده است.

وی اظهار داشت: شرکت کنند گان در این سمینار از متخصصین گرایش آنالیز داخل کشور به طور عام بوده اند که البته به عنوان سخنران از متخصصین به نام خارج از کشور هم استفاده شده و از نکات قابل توجه و بارز در این سمینار می توان به  بررسی آخرین دستاوردهای علمی در این گرایش و گاها تصمیمات آینده برای ارتقای گرایش آنالیز اشاره کرد.

این مسئول گفت: این سمینار در تاریخ پنجم و ششم خرداد ماه جاری در گروه ریاضی محض دانشگاه به صورت مجازی برگزار خواهد شد و با توجه به بر خط بودن این سمینار، خوشبختانه استقبال خوبی از آن شده و انتظار می رود حدود ۲۰۰ نفر شرکت کننده (از داخل و خارج کشور) در این سمینار  حضور یابند.

دبیر بیست و چهارمین سمینار ریاضی و کاربردهای آن افزود: در این سمینار ۱۲۳ مقاله ارایه شده که امیدواریم بتواند کارایی و تاثیرگذاری لازم را براساس اهداف تعیین شده داشته باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز