خبرگزاری کار ایران

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان خبر داد:

واکسیناسیون ۱۱۰ هزار نفر در گیلان / سالمندان باید در سامانه ثبت نام کنند

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۰۹۲۱

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت: تاکنون حدود ۱۱۰ هزار نفر از گروه‌های هدف شامل کادر بهداشت و درمان، جانبازان شیمیایی، سالمندان و بیماران خاص در استان گیلان واکسن کرونا را دریافت کردند.

به گزارش ایلنا از رشت، آبتین حیدرزاده گفت: تاکنون حدود ۱۱۰ هزار نفر از گروه‌های هدف شامل کادر بهداشت و درمان، جانبازان شیمیایی، سالمندان و بیماران خاص در استان گیلان واکسن کرونا را دریافت کردند.

حیدرزاده افزود: از حدود ۵۵ هزار سالمند بالای ۸۰ سال در این استان تاکنون حدود ۳۰ هزار نفر واکسن کرونا دریافت کرده اند و تزریق بقیه افراد در این گروه سنی در صورت تمایل آن‌ها ادامه دارد.

وی با بیان اینکه هم اکنون بر اساس اولویت‌ها تزریق واکسن سالمندان ادامه داد: تزریق واکسن کرونا به این گروه‌های سنی با توجه به سیاست‌ها و راحتی سالمندان در خانه‌های بهداشت و پایگاه‌های سلامت انجام می‌شود.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت: سالمندان باید در سامانه salamat.gov.ir  نام نویسی کرده و وقت بگیرند و پیامک مراجعه دریافت کنند.

حیدرزاده افزود: در شهر‌های بزرگ شبکه‌های بهداشت و فرمانداری ها، مراکزی را برای تزریق واکسن کرونا در نظر گرفته اند، در رشت نیز ۲ مرکز شامل سالن شهدای ملوان در میدان انتظام و سالن ورزشی شهید چمران در بلوار چمران برای تزریق واکسن در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز