خبرگزاری کار ایران

با رأی مجمع فوق العاده هیأت ورزش کارگری استان اصفهان؛

قاسم ستاری برکنار شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۰۸۹۴

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: مجمع فوق العاده هیأت ورزش کارگری استان اصفهان با برکناری قاسم ستاری همراه شد.

به گزارش ایلنا از اصفهان، در حالی که روز جمعه مراسم تجلیل از قهرمانان ورزش کارگری اصفهان زیر نظر قاسم ستاری رئیس این هیات برگزار شد، روز گذشته حکم برکناری وی را صادر کردند.


مجمع فوق العاده هیات ورزش کارگری استان اصفهان با حضور سید محمد طباطبایی مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان، مرتضی اسماعیلی دبیرکل فدراسیون ورزش کارگری، کامران کلانی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان و دیگر اعضاء به میزبانی اداره کل بهزیستی برگزار شد.

با توجه به رای گیری انجام شده از 21 رأی ماخوذه هفده نفر، رأی به برکناری قاسم ستاری دادند و سه نفر نیز موافق وی بودند و یک برگ رأی نیز ممتنع بود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان در این باره اظهار داشت: در مجمع انتخاباتی هیأت ورزش کارگری استان اصفهان قاسم ستاری با رأی اعضا به ریاست این هیات رسید. نزدیک به سه ماه به عنوان رئیس بود که پس از آن اعضاء مجمع با مراجعه به اداره کل ورزش و جوانان و اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان تقاضای مجمع فوق العاده داشتند.

سید محمد طباطبایی ادامه داد: با بررسی موارد با توجه به اینکه بیش از 13 نفر از اعضاء تقاضای برگزاری مجمع فوق العاده داشتند مراتب را به استحضار مسئولان فدراسیون رساندیم که آنها با بررسی موارد تصمیم به برگزاری مجمع فوق العاده گرفتند.

وی افزود: با بانگ بلند اعلام می کنیم هیچ عهد و اخوتی ما با شخصی در راستای بحث برگزاری مجامع هیأت های ورزشی نبسته ایم، تاکنون 13 مجمع انتخاباتی برگزار نموده ایم که در هیچکدام از آنها قبل از برگزاری مجمع از شخصی حمایت نکردیم.

طباطبایی با بیان اینکه در اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان در موضوع برگزاری مجامع انتخاباتی طبق مقررات عمل می شود، گفت: زمانی‌که فردی در مجمع انتخابات به عنوان رئیس هیات با آرای اعضای مجمع انتخاب می شود، به واسطه احترام به آرای اعضای مجمع مورد حمایت اداره کل ورزش و جوانان است، در هیات ورزش کارگری اعضای مجمع رای به برکناری قاسم ستاری دادند.

مرتضی اسماعیلی دبیر کل فدراسیون ورزش کارگری کشور نیز در این مجمع با بیان اینکه استان اصفهان جایگاه برتر و خوبی در ورزش کارگری کشور دارد گفت: استان اصفهان سهم عمده ای در تیم‌هایی که به مسابقات بین المللی اعزام می‌شود، دارد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز