خبرگزاری کار ایران

فعالیت رسمی مجمع خیرین کارآفرین در فارس آغاز شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۰۸۹۲

مجمع خیرین کارآفرین با هدف تکمیل زنجیره اشتغالزایی در استان راه‌اندازی شد و رسمآ فعالیت خود را آغاز کرد.

به گزارش ایلنا سهراب مختاری مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی فارس در آیین گشایش مجمع خیرین کارآفرین، گفت: راه‌اندازی این مجمع ۱۰ سال در حال پیگیری بود اما نباید با تصمیم عجولانه کار سطحی انجام می‌گرفت.

مختاری با بیان اینکه در حوزه کارآفرینی موضوعاتی چون؛ آموزش، اشتغال، بازاریابی و فروش موضوعاتی مهم تلقی می شود، افزود: برای تکمیل این زنجیره کار باید از ریشه انجام شود که کارآفرینی ریشه و تنه اصلی این درخت است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی فارس ادامه داد: دولت، دستگاه‌های اجرایی و سایر نهادهای متولی در حوزه اشتغال وظایف خود را انجام می‌دهند اما در زمینه اشتغال در استان فارس نبود وجود مجمع خیرین همواره احساس می‌شد.

مختاری ادامه داد: در این مجمع نیز افرادی باید مدیریت و هدایت کار را به دست می‌گرفتند که دغدغه اجتماعی و کار خیر اصولی را داشته باشند که تیم کنونی و در راس آن مدیرعامل مجمع خیرین کارآفرینی فارس این خصوصیات را دارند.

او به اهداف تشکیل مجمع خیرین کارآفرینی فارس هم اشاره کرد و گفت: تامین حداقل‌های مورد نیاز متقاضیان برای راه‌اندازی شروع مجدد یا ادامه فعالیت، ایجاد فرهنگ خوداتکایی، کار و تلاش و روحیه انفاق، ایجاد احساس کرامت انسانی و مفید بودن در جامعه توسط خیرین، بالابردن سطح تولید در حد ظرفیت موجود در واحدهای اقتصادی استان، استفاده از ظرفیت رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی و سازمان‌های متولی، بهره از ظرفیت خیرین، برنامه ریزی و سازمان دهی برای جذب کمک‌های نیک اندیشان و دستگاه‌های اجرایی و نحوه استفاده از این کمک‌ها، حضور، مشارکت و سرمایه گذاری در اجرای ایده‌ها و طرح‌های کاربردی و کارآفرینانه برای تجاری سازی و تکمیل چرخه ایده تا محصول ازجمله اهداف تاسیس این مجمع بوده است.

مختاری عنوان کرد: اداره کل فنی و حرفه‌ای فارس نیز باید در حوزه آموزش کارآفرینی به مجمع خیرین کارآفرینی استان کمک کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز