خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی استان خبر داد:

کشف بیش از 37 کیلو تریاک و دستگیری 7 قاچاقچی در قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۰۸۸۲

فرمانده انتظامی استان قزوین از کشف 37 کیلو و 730 گرم تریاک و دستگیری 7 نفر در قزوین خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین و به نقل از روابط عمومی پایگاه خبری پلیس سردار علی ابراهیمی با اشاره به کشف مواد مخدر در استان گفت: ماموران مبارزه با مواد مخدر در راستای پاک‌سازی محورهای مواصلاتی استان از قاچاق مواد مخدر، اقدام به کنترل خودروهای عبوری در محور قزوین-تهران کرده و در اقدامی جداگانه به 3 دستگاه خودروی سورای مشکوک و برای بررسی بیشتر دستور توقف آن‌ها را صادر کردند.

فرمانده انتظامی استان قزوین افزود: ماموران پس از توقف خودروها و با رعایت موازین شرعی در بازرسی از آن‌ها 27 کیلو تریاک که به صورت ماهرانه‌ای جاساز شده بود را کشف کردند.

وی ابراز کرد: در پی کسب اخبار مبنی بر تردد یک دستگاه سواری پژو 405 در محورهای مواصلاتی استان که قصد قاچاق مواد مخدر از استان البرز به استان قزوین را داشت نیز ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر سریعا در محل تردد خودروی مذکور مستقر و بلافاصله پس از رویت خودرو دستور ایست را صادر کردند.

مسئول ارشد انتظامی استان بیان کرد: پس از توقف خوردو و در بازرسی از آن ماموران موفق به کشف 10 کیلو و 730 گرم تریاک جاساز شده در خودرو شدند و 2 نفر را در این رابطه دستگیر کردند.

ابراهیمی گفت: در این عملیات‌ها 7 نفر دستگیر، 6 دستگاه خودرو توقیف و 37 کیلو 730 گرم تریاک کشف شد که متهمان به همراه مواد کشف شده و خودرو با تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضائی شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز