خبرگزاری کار ایران

استاندار سمنان مطرح کرد؛

سیر نزولی روند شیوع کرونا در استان سمنان / پیوست کرونایی تبلیغات 28 خرداد به زودی ابلاغ می شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۰۸۴۱

استاندار سمنان بیان کرد: وضعیت مناسب نزولی شدن شیوع کرونا ویروس در استان سمنان شکننده و بستگی به رفتار آحاد جامعه در رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی دارد.

به گزارش ایلنا از سمنان،علیرضا آشناگر گفت: پیوست کرونایی تبلیغات ۲۸ خرداد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا به زودی ابلاغ می‌شود.

وی ادامه داد: وضعیت رنگ‌بندی روند شیوع کرونا ویروس در استان سمنان همچنان در میامی ، سرخه و آرادان زرد و در مابقی شهرستان های استان نارنجی است و براساس همین رنگ‌بندی‌ها، اعمال محدودیت‌ها انجام خواهد شد.

استاندار سمنان گفت: وضعیت سرایت و فوتی ناشی از بیماری کرونا براساس گزارش‌هایی که در جلسه ستاد ملی مدیریت مقابله کرونا مطرح شد در کشور نزولی است و در استان سمنان هم روند نزولی شیوع کرونا ویروس هم از نظر تعداد سرایت و تعداد مرگ و میر خوب گزارش شده است.

آشناگر با بیان اینکه امیدواریم روند نزولی شدن شیوع کرونا ویروس در استان سمنان ادامه یابد اضافه کرد: وضعیت خوب نزولی شدن شیوع کرونا ویروس در استان سمنان شکننده و بستگی به رفتار آحاد جامعه در بحث رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی دارد. 

وی افزود: استان سمنان از نظر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی جزو استان‌های برتر است اما حتما باید رعایت دستورالعمل ها ادامه یابد تا بتوانیم این بیماری را کنترل کنیم.

استاندار سمنان گفت: در جلسه ملی مدیریت مقابله با کرونا ویروس، ارزیابی آخرین وضعیت این بیماری با حضور حسن روحانی بحث و تبادل نظر شد و تصویب یک دستورالعمل در ارتباط با تبلیغات سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی انجام شد.

وی تصریح کرد: پیوست کرونایی تبلیغات انتخابات به زودی ابلاغ و به اطلاع مردم و نامزدها خواهد رسید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز