خبرگزاری کار ایران

پرواز های فرودگاه تبریز 4 درصد افزایش یافت

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۰۷۹۵

مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان‌شرقی گفت: تعداد پروازهای فرودگاه بین‌المللی شهید مدنی تبریز در فروردین سال جاری نسبت به اسفند سال گذشته 4 درصد افزایش یافته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از تبریز، رامین آذری  در گفت و گو با خبرنگاران افزود: تعداد پروازهای (نشست و برخاست) انجام شده فرودگاه تبریز در فروردین سالجاری ۸۹۳ مورد بود در حالیکه در اسفند سال گذشته ۸۵۷ پرواز از این فرودگاه انجام شده بود.

وی اظهار کرد: در فروردین امسال ۸۲ هزار و ۸۱۵ مسافر از طریق این فرودگاه جابجا شده که این تعداد نیز نسبت به اسفند سال گذشته که ۸۰ هزار و ۱۶۶ مسافر بود، سه درصد افزایش یافته است.

مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان‌شرقی گفت: تعداد پروازهای خارجی این فرودگاه نیز از ۸۸ پرواز در اسفند ۹۹ به تعداد ۱۰۲ پرواز در فروردین سال جاری و تعداد مسافر جابجا شده در همین مدت به ترتیب از ۱۱ هزار و ۲۱۵ نفر به ۱۳ هزار و ۴۱۷ رسیده که این آمارها نشان از افزایش ۱۶ درصدی در تعداد پروازها و ۲۰ درصدی در بخش جابجایی مسافر بین المللی است.

آذری ادامه داد: هم اکنون شرکت های هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما)، آتا ایر، ماهان، ایران ایرتور، قشم ایر، معراج، آسمان، سپهران، ترکیش ایر، کاسپین و کیش ایر در مسیرهای داخلی و خارجی پروازهای خود را از فرودگاه تبریز انجام می دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز