خبرگزاری کار ایران

کشف مزرعه های استخراج رمز ارز در مشهد

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۰۷۴۱

کارشناس مسئول بازرسی سازمان صمت خراسان رضوی گفت: دو مزرعه استخراج رمز ارز در یک واحد دامداری و شن‌شویی در محور شرق مشهد شناسایی شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد ، بخشعلی بیاتی گفت: به دنبال رسیدگی به اخبار دریافتی و در قالب گشت مشترک کارشناسان بازرسی و نظارت سازمان صمت به همراه کارشناسان اداره اماکن مشهد و حراست توزیع برق مشهد در بازرسی از یک واحد شن‌شویی، ۱۸ دستگاه استخراج ارز دیجیتال (ماینر) به ارزش ۴ میلیارد ریال و در بازرسی از یک واحد  دامداری تعداد ۱۰ دستگاه استخراج ارز دیجیتال (ماینر ) به ارزش تقریبی ارزش تقریبی ۷ میلیارد ریال در محور شرق مشهد کشف و شناسایی شد.

وی افزود: این بازرسی‌ها با هماهنگی قضایی با جانشین دادستان عمومی و انقلاب مشهد انجام شد و دستگاه‌های کشف شده به سازمان اموال تملیکی منتقل شد و پرونده تخلف تنظیم و برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

کارشناس مسئول بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی ادامه داد: از مردم می‌خواهم در صورت مشاهده هر نوع تخلف اقتصادی موارد را از طریق تلفن ۱۲۴ ستاد خبری سازمان صمت خراسان رضوی در مرکز استان و شهرستان‌ها اطلاع رسانی کرده تا بازرسان در اسرع وقت به آن رسیدگی کنند.

بیاتی بیان کرد: در دور روز اخیر و در گشت مشترک کارشناسان بازرسی و نظارت سازمان صمت به همراه کارشناسان اداره اماکن مشهد و حراست توزیع برق مشهد در بازرسی از یک واحد بزرگ صنعتی، تعداد ۱۰۵ دستگاه استخراج ارز دیجیتال (ماینر) به ارزش تقریبی بیش از ۵۰ میلیارد ریال و در بازرسی از یک واحد صنفی خدمات فنی برق تعداد ۲۲ دستگاه استخراج ارز دیجیتال (ماینر) به ارزش تقریبی ارزش تقریبی ۶ میلیارد ریال در محور غرب مشهد کشف و شناسایی شد.

وی تصریح کرد: این بازرسی‌ها با هماهنگی قضایی با جانشین دادستان عمومی وانقلاب مشهد انجام شد و دستگاه‌های کشف شده به سازمان اموال تملیکی منتقل شد و پرونده تخلف تنظیم و برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز