خبرگزاری کار ایران

فرماندار آبیک:

تالارهای متخلف حتی با بازگشت به وضعیت آبی و زرد ۴۵ روز تعطیل می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۰۷۳۷

فرماندار آبیک گفت: برگزاری مراسم عروسی در تالار باید با ۳۰ درصد ظرفیت باشد در غیر این صورت تالارهای متخلف با حکم قضایی پلمب می‌شوند و حتی اگر وضعیت شهرستان زرد و آبی شود فعالیت آن‌ها تا ۴۵ روز تعطیل خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، شهرام احمدپور با اشاره به وضعیت کرونایی شهرستان آبیک گفت: شورا‌ها، شهرداران و دهیاران باید برای برگزاری مراسم عزا و برنامه‌های تبلیغاتی پیش از موعد دقت و توجه ویژه داشته باشند تا با تجمعات و دورهمی‌ها به وسیع شدن شیوع کرونا دامن زده نشود.

فرماندار آبیک ابراز کرد: استقرار تیم‌های جمعیت هلال احمر شهرستان آبیک در ورودی‌های سه راهی زیاران و آمادگاه برای انجام تب سنجی رانندگان و سرنشینان خودرو‌های بومی مورد تاکید است.

این مسئول ادامه داد: شرایط زیاران و قشلاق حساس شده و شرایط شهر خاکعلی خطرناک است و شهرداران این شهر‌ها مسئولیت کامل مراقبت، پیشگیری و مبارزه با کرونا را بر عهده دارند و بسیج و نیروی انتظامی نیز در کنار شهرداران هستند و لازم است به وظایف خود به نحو احسن عمل کنند.

وی عنوان کرد: رصد وضعیت بیمارستان‌ها، برگزاری سالن‌های برگزاری امتحانات، فاصله گذاری در اجرای برگزاری آزمون‌ها، امتحانات و وجود تهویه مناسب در سالن برگزاری امتحانات ضروری و مورد تاکید است.

احمد پور افزود: شرکت دانش آموزان در حوزه‌های امتحانی باید با ماسک باشد و در غیر این صورت باید از ورود دانش آموز به جلسه امتحان خودداری شود.

وی بیان کرد: برگزاری مراسم عروسی در تالار باید با ۳۰ درصد ظرفیت باشد در غیر این صورت تالارهای متخلف با حکم قضائی پلمب می‌شوند و حتی اگر وضعیت شهرستان زرد و آبی شود فعالیت آن‌ها تا ۴۵ روز تعطیل خواهد بود.

فرماندار آبیک گفت: اتحادیه رستوران داران نی زموظف است فهرست برنامه‌های برگزاری مراسم عروسی هر هفته را به اتاق اصناف ارائه دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز