خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی قزوین خبرداد؛

افزایش۳۰ درصدی نرخ کرایه تاکسی‌ها در قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۰۷۰۷

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین گفت: کرایه ناوگان حمل و نقل عمومی مسافر و بار درون شهری ۳۰ درصد افزایش یافت.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، اسماعیل عرشیان با اعلام این خبر گفت: میزان افزایش قیمت نرخ کرایه تاکسی‌ها به صورت کاغذ در اختیار رانندگان جهت رویت مسافران ارائه شده  و تا یک هفته دیگر نیز برچسب‌های اصلی حاضر و در تاکسی‌ها نصب خواهد شد.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین با بیان اینکه هر سال به طور متوسط بین ۲۰ تا ۳۰ درصد افزایش قیمت در نرخه کرایه تاکسی‌ها داریم، اظهار کرد: امسال با توجه شیوع کرونا و کاهش میزان مسافران و درآمد تاکسیرانان ۵۰ درصد کاهش یافت.

عرشیان اضافه کرد: طبق بررسی‌های به عمل آمده، نرخ تورم قطعات یدکی خودرو و اقلام مرتبط با حوزه حمل و نقل بیش از ۶۰ درصد افزایش یافته است که بر همین اساس باید نرخ کرایه‌ها نیز همگام با نرخ تورم افزایش می‌یافت اما بنا به ملاحظاتی، پس از برگزاری جلسات متعدد کارشناسی در شورای اسلامی شهر، فرمانداری و استانداری قزوین، سرانجام افزایش ۳۰ درصدی نرخ کرایه مسافر و بار درون‌شهری به تصویب رسید که از اول خردادماه سال جاری اجرا شد.

وی  تصریح کرد: مسافران می‌توانند از چهار طریق شکایت و پیشنهادات خود را از طریق بازرسان واحد گشت مستقر در سطح شهر، واحد رسیدگی به شکایات سازمان، سامانه پیامکی ۳۰۰۰۷۱۳۳ و یا از طریق سامانه ارتباط مردمی (سامد) با شماره ۳۳۸۳۹ به صورت شبانه روزی اعلام کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز