خبرگزاری کار ایران

فرمانده سپاه قدس گیلان:

میدان خرمشهر امروز برای ملت ایران حضور در انتخابات است

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۰۶۵۶

فرمانده سپاه قدس گیلان در پیامی به مناسبت فرا رسیدن سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر، گفت: میدان خرمشهر امروز برای ملت ایران حضور در میدان انتخابات است.

به گزارش ایلنا از رشت،سردار محمد عبدالله پور در پیامی به مناسبت فرا رسیدن سوم خرداد سالروز حماسه فتح خرمشهر، خرمشهر امروز برای ملت ایران را حضور در میدان انتخابات اعلام کرد.

در متن پیام آمده است؛

تاریخ پرفراز و نشیب انقلاب اسلامی ایران شاهد ایثارگری‌ها و حماسه آفرینی انسان‌های آزاده‌ای بود که هر یک از آنها همچون افتخاری در دنیا متبلور شده است.

حماسه آزادسازی خرمشهر نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران بوده که با مدد الهی و با صلابت و فداکاری مردم و نیروهای مسلح همچون برگ زرینی در تاریخ ایران متبلور شده و درخشان است؛ آزادسازی خاک مقدسی که با خونِ‌دل رزمندگان بعد از مقاومت جانانه برای جلوگیری از اشغال سرزمینشان، با بی کفایتی برخی مسئولان وقت به دست دشمن تا بن دندان مسلح افتاد.

اما امروز نیز خرمشهرهای زیادی پیش روی ما و جوانان غیور ایران اسلامی است، خرمشهر امروز دلدادگی برخی از مسئولین کشور است که بی توجه به توان داخلی و آرمان‌های انقلاب چشم به بیرونی هایی دوختند که همواره نسبت به ملت ایران ظلم کرده‌اند. آزادی خرمشهر امروز، آزادی مردم عزیزی است که تفکر واداده غرب گرا و رسانه‌های معلوم الحال آنها از داخل و خارج، معیشتشان را به گروگان گرفته تا نقشه‌های خیالی خود را به عمل برسانند اما «زهی خیال باطل» جوانان ما همواره نشان دادند که با بصیرت و آگاهی خود خواب‌های خیالی دشمن را به کابوس تبدیل کرده و همواره دشمن بدخواه را ناامید می‌کنند.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز