خبرگزاری کار ایران

خسروی مطرح کرد؛

بروز مشکلات در پارکینگ ها به دلیل قطعی برق

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۰۴۴۵

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای شهر اصفهان گفت: باید در پارکینگ‌های طبقاتی به سبب جلوگیری از آسیب احتمالی توقف خودروها هنگام قطعی برق، حداقل برق اضطراری برای محاسبه سریع کرایه پارکینگ وجود داشته باشد.

به گزارش ایلنا از اصفهان، کوروش خسروی در یکصد و هفتاد و دومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به مشکلات ناشی از قطعی برق در کشور، اظهار کرد: قطعی برق از روز گذشته در اصفهان آغاز شد که مشکلاتی را برای بعضی از پارکینگ‌های شهر به‌ویژه پارکینگ‌های طبقاتی مانند میدان امام علی(ع) به‌وجود آورد.

وی افزود: پس از قطعی برق مردم در تاریکی ماندند، دستگاه‌های پرداخت هوشمند از کار افتاد و برق اضطراری هم کار نمی‌کرده است، لذا معاونت حمل‌ونقل شهرداری باید در این شرایط هم خود ملزم شود هم بخش خصوصی را ملزم کند که تمهیدات لازم در این شرایط بکار گرفته شود.

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: باید در پارکینگ‌های طبقاتی به سبب جلوگیری از آسیب احتمالی توقف خودروها هنگام قطعی برق، حداقل برق اضطراری برای محاسبه سریع کرایه پارکینگ وجود داشته باشد

وی خاطرنشان کرد: بیش از یک ماه پیش درباره سرانجام دو مصوبه مهم شورا تحت عنوان "احداث پارکینگ‌های مکانیزه" و "انتشار باز داده‌های شهری" درخواست پیگیری کردم که هنوز گزارشی در این خصوص اعلام نشده است.

خسروی تاکید کرد: لازم است این دو مصوبه قبل از پایان دوره پنجم به سامان رسیده و به مرحله اجرا برسد و موانع اجرا نشدن آن به شورا اعلام شود تا در حد توان این موانع را برطرف کنیم.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز