خبرگزاری کار ایران

رئیس ستاد انتخابات استان مطرح کرد:

فضای روباز برای شعب اخذ رای در اصفهان

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۰۲۹۱

رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان گفت: به دلیل شیوع ویروس کرونا در کشور فضای مناسب و روباز برای شعب اخذ رای در نظر گرفته شود.

به گزارش ایلنا از اصفهان، حیدر قاسمی در جلسه ستاد انتخابات استان در استانداری اصفهان افزود: یکی از مهم‌ترین و شاخص‌ترین پروژه‌های کاری ما برگزاری انتخابات است و با توجه به حجم گسترده واجدین شرایط و صندوق‌های اخذ رای در شهرستان اصفهان باید نگاه ویژه‌ای به این شهرستان صورت بگیرد.

وی افزود: حدود ۳۰ درصد از کاندیداهای ثبت نامی، ۳۰ درصد از صندوق‌ها و شعب اخذ رای و ۴۰ درصد از واجدین شرایط حضور در انتخابات در این استان مربوط به  شهرستان اصفهان هستند.

قاسمی اظهار داشت: ویروس کرونا متغیر بسیار تأثیرگذار است و باید با تمهیدات لازم در این باره به مردم اطمینان بخشی صورت بگیرد و در روز انتخابات در شعب اخذ رای دستورالعمل‌ها و پروتکل‌های بهداشتی به طور رعایت شود تا مردم با اطمینان خاطر پای صندوق‌های رای حاضر شوند.

وی خطاب به فرمانداران استان تصریح کرد: به دلیل شیوع ویروس کرونا در کشور فضای مناسب و روباز برای شعب اخذ رای در نظر گرفته شود.

رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان یادآور شد: آموزش لازمه فرآیند انتخابات است و نماینده‌های فرمانداران و دست اندرکاران انتخاباتی باید از آموزش‌های لازم برخوردار باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز