خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان صمت البرز:

بیش از ۹۷ درصد مصوبات ستاد تسهیل البرز در سال ۹۹ اجرایی شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۰۲۶۷

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز گفت: در سال ۹۹ توانستیم ۹۷/۲۷ درصد مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان البرز را با همکاری دیگر دستگاه‌ها به مرحله اجرایی و عملیاتی برسانیم.

به گزارش ایلنا از البرز، رامین ربیعی اظهار داشت: در سال گذشته ۹۵ جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در استان البرز برگزار و در آن ۸۹۶ پرونده مطرح شد.

ربیعی با اشاره به اجرایی شدن ۹۷/۲۷ درصد مصوبات این کارگروه ادامه داد: در جلسات سال گذشته مجموعاَ ۹۵۴ مصوبه مورد تصویب کارگروه تسهیل قرار گرفت که ۹۲۸ مورد آن اجرایی و ۲۶ مورد آن در دست اقدام است.

وی با تاکید بر آنکه سهم مسایل بانکی از مصوبات ستاد تسهیل ۶۷۰ مصوبه بوده است افزود: ۱۲۴ مصوبه مربوط به تسهیلات سرمایه ثابت، ۴۰۸ مصوبه مربوط به سرمایه در گردش و ۱۳۸ مورد مربوط به استمهال بدهی بانکی بود که در مجموع حدود ۷۰ درصد از مصوبات به بخش بانکی اختصاص داشت.

بنا به گفته این مقام مسئول ۱۳ مصوبه (۱/۳۶ درصد) مربوط به تامین اجتماعی، ۲۷ مصوبه (۲/۸۲ درصد) مربوط به امور مالیاتی و ۲۴۴ مصوبه (۲۵/۵۸ درصد) مربوط به دستگاه‌های خدمت رسان همچون ادارات آب، برق، گاز، شهرداری ها و ... بوده است.

از ابتدای سال ۱۴۰۰ تا پایان اردیبهشت ماه ۱۵ جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در استان البرز برگزار شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز