خبرگزاری کار ایران

استاندار قزوین:

استاندارد در توسعه و رونق صنعت استان نقش قابل توجهی دارد

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۰۲۳۲

استاندار قزوین گفت: به دلیل صنعتی بودن قزوین نقش استاندارد در پیشبرد اهداف توسعه و رونق صنعت این استان بسیار مهم و قابل توجه است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، هدایت الله جمالی پور در دیدار رئیس سازمان ملی استاندارد گفت: استاندارد در تقویت صادرات کالاهای تولیدی ازجمله کالاهای غیرنفتی به خارج از کشور نقش مهم و برجسته‌ای دارد.

استاندار قزوین ادامه داد: ارتقای استاندارد یکی از راه‌های مهم رونق و تقویت تولید به شمار می‌رود و باید بسیار جدی گرفته شود.

وی ابراز کرد: به دلیل صنعتی بودن قزوین نقش استاندارد در پیشبرد اهداف توسعه و رونق صنعت این استان بسیار مهم و قابل توجه است.

این مسئول افزود: قزوین یکی از قطب‌های مهم صنعت کشور به شمار می‌آید و نخستین شهر صنعتی ایران نیز در این استان احداث شده است.

وی عنوان کرد: استان قزوین ظرفیت‌های صنعتی قابل توجهی را دارا است و به رغم اینکه برخی واحدهای تولیدی مطرح این استان از سالیان گذشته دچار مشکل شده‌اند، در کنار آن‌ها شهرک‌های صنعتی جدیدی نیز ایجاد شده که در آن‌ها صنایع مهمی مشغول فعالیت و تولید هستند.

استاندار قزوین بیان کرد: کشاورزی قزوین از جایگاه ویژه‌ای در کشور برخوردار بوده و و در دولت یازدهم و دوازدهم رشد قابل توجهی در این حوزه به دست آمده است.

وی ادامه داد: قزوین از ظرفیت‌های بالایی در حوزه سرمایه گذاری برخوردار است و در جذب سرمایه گذاری خارجی جزء استان‌های پیشتاز به شمار می‌آید و امیدواریم با تحولات بین المللی پیش رو فرصت‌های جدیدی در این حوزه به دست بیاید.

جمالی پور گفت: قزوین استانی صنعتی با صنایع در رسته‌های مختلف است و باید شاهد تقویت نیروی انسانی استاندارد باشیم، همچنین استان قزوین از آمادگی لازم برای کمک به تجهیز آزمایشگاه استاندارد در گمرک برخوردار است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز