خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار آذربایجان شرقی خواستار شد:

شهرداری تبریز نسبت به سامان‌دهی مشاغل مزاحم اقدام کند

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۰۲۱۸

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی با انتقاد از افزایش روزافزون مشاغل مزاحم در نقاط شلوغ شهر تبریز، گفت: شهرداری باید بر اساس قانون به وظایف خود در ارتباط با سامان‌دهی و انتقال این مشاغل اقدام کند.

 به گزارش خبرنگار ایلنا از تبریز، جواد رحمتی در جلسه شورای هماهنگی ترافیک شهرهای استان، با قدردانی از عملکرد پلیس و سایر نهادهای متولی در امر ترافیک، گفت: سامان‌دهی هرچه بیشتر وضعیت ترافیکی در استان، نیازمند توجه بیشتر به تحلیل های کارشناسی و تخصصی است.

وی بر برخورد دقیق و شدید با متخلفان رانندگی تاکید کرد و گفت: فرهنگ سازی و آموزش و همچنین حمایت اعتباری و تجهیزاتی از پلیس، می تواند نقش موثری در تشدید کنترل‌های ترافیکی و به تبع آن، کاهش تخلفات و جرایم رانندگی داشته باشد.

وی با اشاره به افزایش فروش میوه و کالا در بسیاری از تقاطع‌های کلانشهر تبریز، اظهار کرد: متاسفانه در سایه بی‌توجهی برخی نهادهای مسئول، شاهد افزایش روز به روز این رویه غلط هستیم که امیدواریم شهرداری و سایر دستگاه‌های امر، تلاش بیشتری در امر رعایت حقوق شهروندی، جلوگیری از سد معبر و مقابله با تهدیدکنندگان امنیت و آسایش عمومی داشته باشد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی تصریح کرد: زدوخوردهایی که گاهی اوقات و به شکل جهت دار در فضای مجازی منتشر می شود، در شان شهر ما نیست و باید از شیوه های اقناعی در این زمینه استفاده کرد.

رحمتی همچنین خواستار جداسازی مشاغل مزاحم و کاربری‌های جاذب سفر از نقاط شلوغ شهر تبریز شد و گفت: شهرداری تبریز باید به وظایف قانونی خود در ارتباط با سامان‌دهی و انتقال مشاغل مزاحم شهری عمل کند.

وی همچنین خواستار استفاده بیشتر از ظرفیت  رسانه‌های استان برای آموزش‌های ترافیکی و حقوق شهروندی شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز