خبرگزاری کار ایران

یک جوان مشهدی در بین برگزیدگان نخستین جشنواره ملی جوان نوآور

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۰۲۱۱

برگزیدگان نخستین جشنواره ملی جوان نوآور ایران طی مراسمی معرفی شدند و فرانک حسنی از مشهد از برندگان این جایزه است.

به گزارش ایلنا از مشهد، این جشنواره با هدف معرفی جوانان نوآور کل کشور برگزار و برگزیدگان شناخته شدند. در اختتامیه این جشنواره که با حضور رئیس دفتر رئیس‌جمهور، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و به همت واحد تهران غرب دانشگاه آزاد در تالار وحدت برگزار شد ۲۰ جوان نوآور ماندگار ایران معرفی شدند. 

پروین داد اندیش رئیس جایزه از اهدای نشان عالی شهید موسوی به برگزیدگان این رویداد خبر داد و گفت: ۱۲۰ اثر از ۲۸ استان در این جایزه ثبت نام کردند که ۷۰ اثر در ۲۳ محور به مرحله نهایی مرحله رسیدند در مرحله نهایی بیست اثر انتخاب شدند.

آقامیری رئیس دانشگاه آزاد استان تهران نیز در این مراسم گفت: این رویداد بعد حماسی و علمی دارد که ضرورت دارد ما در بحث سرمایه اجتماعی سرمایه گذاری کنیم.

 در پایان این مراسم از ۲۰ برگزیده نخستین دوره جایزه ملی جوان نوآور ماندگار ایران تقدیر شد.

فرانک حسنی برگزیده این جایزه، دارای دکترای شهرسازی و مدرس دانشگاه است که در بخش طرح های توسعه شهری در متن و حاشیه شهر مشهد با طرحی تحت عنوان "انسان شهر همه‌شمول" در این جایزه شرکت کرده بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز