خبرگزاری کار ایران

فعالیت منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس در جذب سرمایه‌گذار

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۰۲۰۵

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس از انعقاد پنج قرارداد با سرمایه‌گذاری 660 میلیون دلار از ابتدای سال جاری تاکنون در این منطقه عظیم اقتصادی خبر داد.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، حسن خلج طهرانی در راستای تاکید منویات مقام معظم رهبری وتأکید بر مبانی نهفته در شعار امسال، پشتیبانی از صنایع و مانع زدایی از فعالیت سرمایه‌گذاران را هدف اصلی منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس دانست و گفت: در فروردین و اردیبهشت امسال پنج قرارداد در زمینه‌های تولید و بسته‌بندی قیر، تولید شمش سرب و روی، تولید حلال‌های شیمیایی، تولید اسید فسفریک و ورق فولادی به امضا رساندیم که امیدواریم سبب اشتغال‌زایی گسترده در منطقه شود.

وی  میزان اشتغال‌زایی مستقیم  این طرح‌ها را قریب به 1100 نفر عنوان کرد و افزود: مطمئنا چنین حجم از سرمایه‌گذاری چرخ‌های اقتصاد منطقه را بیش از گذشته به حرکت درخواهد آورد.

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس در پایان تصریح کرد: با توجه به جذب سرمایه گذاری بخش خصوص انجام شده در سال 1399 و دو ماهه سال جاری که با فرمایش مقام معظم رهبری با نگاه ویژه به تولید لحاظ شده است، جمعا  14 سرمایه گذار جدید بالغ بر 3915 میلیون دلار سرمایه گذاری این منطقه ویژه با حمایت و پشتیبانی استاندار و رئیس هیات عامل ایمیدرو جذب شد،امیدوارم به سهم خود بتوانیم به توسعه‌ اقتصادی و کاهش نرخ بیکاری در کشور و به‌ویژه استان هرمزگان کمک کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز