خبرگزاری کار ایران

مدیرکل بهزیستی فارس:

افزایش مستمری مددجویان در سال جاری

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۰۰۵۶

مدیرکل بهزیستی فارس گفت: با ابلاغ معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور به سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها در راستای بهبود معیشت مردم افزایش ۷۰ درصدی مستمری مددجویان در سال ۱۴۰۰ در اولویت اجرا قرار گرفت.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل بهزیستی استان فارس محمد صادق کشفی نژاد با حضور مجازی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با عنایت به تاکید مقام معظم رهبری در جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی مبنی بر تلاش در جهت بهبود معیشت مردم با پیش‌بینی اعتبار لازم در قانون بودجه سال ۱۴۰۰کل کشور مستمری مددجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی با اعمال رشد متوسط ۷۰ درصد نسبت به سال گذشته وارد فاز عملیاتی شد تا گام مثبت دیگری در راستای کاهش فقر و بهبود معیشت خانوارهای دهک‌های پایین کشور برداشته شود. 

مدیرکل بهزیستی فارس در ادامه عنوان کرد: در حال حاضر جمعاً ۸۰ هزار نفر از مددجویان بهزیستی استان فارس  مستمری بگیر هستند و اولویت پرداخت مستمری با مددجویان سرپرست خانوار و افراد با معلولیت شدید و خیلی شدید است، با اعمال افزایش، مستمری خانوارهای تک نفره به سه میلیون و پانصد هزار ریال  و دو نفره پنج میلیون ریال، خانوارهای چهار نفره ۹ میلیون ریال، خانوار پنج نفره و بیشتر یازده میلیون ریال خواهد رسید. همچنین علاوه بر افزایش مستمری موضوع توانمندسازی مددجویان را در اولویت قرار داده ایم تا با خودکفایی و درآمدزایی بتوانیم به صورت دائمی وضعیت زندگی آنان را بهبود بخشیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز