خبرگزاری کار ایران

فوت دو کارگر در حادثه معدن روستای آبقوی شهرستان نیشابور

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۹۹۷۰

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی نیشابور از فوت دو کارگر معدن در حادثه معدن نمک روستای آبقوی این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد ، مصطفی افشار نیک با گفت: یکم خرداد ماه در پی تماس با مرکز ارتباطات اورژانس ۱۱۵ نیشابور مبنی بر سقوط دو کارگر ۴۸ و ۳۳ ساله از ارتفاع حدود پنج متری در معدن آبقوی نیشابور پایگاه های اورژانس شهری ٩ و شهر فیروزه به محل حادثه اعزام شدند.

وی در ادامه افزود: پس از رسیدن کارشناسان اورژانس بر بالین مصدومان و تحویل از خودرو سواری در محدوده روستای باغشن گچ و انجام معاینات اولیه مشخص شد که بیماران فاقد هوشیاری، تنفس و ضربان قلب هستند که بلافاصله عملیات احیای قلبی ریوی آغاز می شود و با انجام احیای قلبی ریوی و برقراری راه هوایی پیشرفته مصدومان را به مرکز آموزشی پژوهشی درمانی حکیم انتقال می دهند.

وی اظهار داشت: متأسفانه به‌رغم تلاش کارشناسان اورژانس ۱۱۵ مصدومان بر اثر شدت جراحات وارده فوت می کنند.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی یادآور شد: توصیه می شود کارگران ساختمانی و معادن که همیشه با خطر سقوط غیر همتراز مواجه هستند آموزش‌های لازم و تخصصی تر جهت کار در ارتفاع را بیشتر ببیند و از وسیله ایمنی جهت کار در ارتفاع استفاده کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز