خبرگزاری کار ایران

رئیس اطلاع رسانی آموزش و پرورش استان:

ثبت‌نام کلاس اولی‌ها در استان قزوین آغاز شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۹۹۳۸

رئیس اداره اطلاع رسانی آموزش و پرورش استان قزوین گفت: ثبت نام دانش آموزان اول ابتدایی از امروز، شنبه اول خرداد در استان قزوین آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، روح الله مؤمنی با اعلام این خبر گفت: ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از امروز در سراسر کشور به صورت حضوری آغاز شده است و تا پایان مرداد ماه ادامه دارد.

رئیس اداره اطلاع‌رسانی آموزش و پرورش استان قزوین افزود: حداقل سن ثبت‌نام در پایه اول ابتدایی ۶ سال تمام و تا متولدین اول مهرماه ۹۴ است.

مؤمنی بیان کرد: براساس اعلام وزارت آموزش و پرورش، بعد از مراجعه دانش‌آموزان به پایگاه‌های سنجش بدو ورود به دبستان، ثبت نام قطعی خواهد شد.

وی اضافه کرد: مدارک لازم برای انجام سنجش در پایگاه‌ها، اصل شناسنامه دانش آموز و والدین، کارت واکسیناسیون تکمیل شده، یک قطعه عکس ۳در ۴ و مبلغ ۵۰ هزار تومان صرفا از طریق دستگاه پوز یا درگاه پرداخت الکترونیکی است.

مؤمنی در ادامه افزود: برنامه سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی هرساله برای شناسایی و مداخلات به هنگام طلایی اجرا می‌شود که تمامی نوآموزان بدو ورود به پایه اول دبستان ملزم به شرکت در این برنامه هستند.

این مسئول تصریح کرد: اجرای برنامه سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان بدو ورود به دبستان و پیش دبستانی با همکاری ۲ هزار پایگاه سنجش در کشور خواهد بود که بیش از ۲۰ هزار عوامل اجرایی در سطح کشور با برنامه سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی همکاری خواهند داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز