خبرگزاری کار ایران

آغاز نسخه نویسی و نظام ارجاع الکترونیک در سطح مراکز روستایی هرمزگان

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۹۸۸۰

مدیرکل بیمه سلامت استان هرمزگان با اشاره به آغاز نسخه نویسی، نسخه پیچی و ارجاع الکترونیک در سطح مراکز استان ، گفت: از امروز اول خردادماه، بیمه شدگان روستایی نیاز به دفترچه نخواهد داشت.

 علی علیزاده در گفت و گو با خبرنگار ایلنا از بندرعباس، اظهار کرد: یکی دیگر از اقدامات مهم سازمان بیمه سلامت ایران در سال جاری، آغاز نسخه نویسی، نسخه پیچی و ارجاع الکترونیک در ارائه خدمات سطح یک است.

وی افزود: این موضوع به عنوان یکی از مفاد اصلی در تفاهم نامه قید شده و از امروز اول خردادماه نیازی بیمه شدگان به دفترچه بیمه روستایی برای ویزیت نخواهند داشت.

علیزاده ادامه داد: بیمه شدگان می توانند خدمات دارویی و پاراکلینیک را نیز به صورت الکترونیک دریافت کنند.

مدیرکل بیمه سلامت هرمزگان تصریح کرد: برنامه ریزی های لازم برای نظام ارجاع الکترونیک به سطح دو و سه تخصصی نیز آغاز خواهد شد.

وی اضافه کرد: این موضوع نیاز به آمادگی بخش های دولتی، در حوزه تخصصی و همکاری دوجانبه بین وزارت بهداشت و سازمان بیمه سلامت ایران را دارد.

علیزاده عنوان کرد: توجه به فرآیند مثبت سازمان و خدمات سطح یک همچنین پرداخت به هنگام و منظم تیم پزشک خانواده، موجب شده است که جذب پزشکان در روستاها بیشتر شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: به طوری که در استان هرمزگان نزدیک به 240پزشک خانواده ، 212ماما،  73 دندانپزشک، 14شبکه و 139 مرکز بهداشت در برنامه روستایی مشغول خدمت رسانی به بیمه شدگان هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز