خبرگزاری کار ایران

ساعت کاری ادارات در لرستان دوباره تغییر کرد

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۹۸۷۳

معاون استاندارگفت: ساعت کاری ادارات لرستان تا اطلاع ثانوی ۷:۱۵ تا ۱۳ تعیین شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حمید کشکولی گفت: بنا به درخواست شرکت توزیع برق استان مبنی بر ضرورت مدیریت موثر پیک بار مصرف برق و نظر به لزوم تامین برق مطمئن و پایدار بیمارستان‌ها و مراکز درمانی در شرایط شیوع بیماری کرونا و عمل به مصوبه ستاد پیشگیری هماهنگی و فرماندهی عملیات مدیریت بحران لرستان ساعت کاری ادارات از روز امروز یکم خرداد ماه تا اطلاع ثانوی از ساعت ۷:۱۵ صبح تا ساعت ۱۳ تغییر می‌کند.

کشکولی افزود: ساعت کار بیمارستان ها، مراکز امدادی، درمانی و بهداشتی، آتش نشانی‌ها، اورژانس ۱۱۵ بخش‌های عملیاتی دارای نوبت کاری و بخش‌های ارائه دهنده خدمات شهری شهرداری‌ها بدون تغییر و به روال سابق خواهد بود.

 وی افزود: توجه به بخشنامه‌های ارسالی درباره مدیریت مصرف انرژی مورد تاکید بوده و مقتضی است ضمن صرفه جویی در طول روز، در ساعت پایانی وقت اداری و تعطیلات، تمامی تاسیسات سرمایشی از مدار خارج شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار لرستان تصریح کرد: نظارت بر حسن اجرای مفاد بخشنامه فوق و مدیریت ساعت کاری کارکنان در اجرای وظایف با رعایت ملاحظات قانونی، بر عهده بالاترین مقام مسئول در دستگاه اجرایی است.

وضعیت حضور کارکنان و دور کاری آنان مانند سابق و مطابق با رنگ بندی شهرستان‌های استان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز